Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-12-20 18h41
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Wie kan mij zeggen hoe ik de voicemail kan uitschakelen aub?
ik moet dit niet hebben,
ben net nieuwe klant, bij de concurrent Telenet kon dit zonder probleem uitgeschakeld worden.
ik heb een Go Plus abonnement.
alvast dank voor een snelle en hopelijk een goede oplossing.
groetjes
M.S.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Klopt volledig, na een volle week heb je door slechte ontvangst 100 maal een persoon die op de voicemail terecht kwam. Slechts 1 ervan spreekt dan iets in. Dan moet je de tijd steken in een ingesproken bericht zoals: "Euh ... ja ... euh, ... , bel mij eens terug ...". Dan bel je niet terug omdat je niet weet wie het is en omdat je geen nummer hebt, en dan krijg je van die klant of leverancier de boze reactie dat je nooit wil terug bellen ... Wel, voor deze slechte naam, bedankt Orange ... Op dit gebied is Proximus toch een stuk beter ...
Sta mij toe om uw redenering (gedeeltelijk op zijn minst) te nuanceren: hoeveel procent van de mensen die een telefoon abo hebben betalen nog per gesprek? De meesten hebben een forfaitair (redelijk) aantal minuten ter beschikking of zelfs onbeperkt bellen.
Diegene die inhaken maken die keuze zelf. Ik zou als handelaar veel liever hebben dat de klant iets inspreekt waardoor ik hem later gericht kan terugbellen en reeds weet wat het probleem is. Op dat moment ben jij aan het bellen en betaal jij de kosten. uiteindelijk is de klant dan goedkoper af want uw gesprek zal wel langer duren dan zijn gesprek met de voicemail.
Klopt eigenlijk wel, maar procentueel mag je nooit rekenen, dit is te relatief. Neem 1 procent misschien? Van mijn klanten, werknemers, etc ..., toch al een 60 stuks, waarvan ik al snel 20 telefoons per dag krijg. Twintig maal op de voice mail, 20 maal per dag "piep-piep-piep", om dan te lezen ... persoon heeft gebeld zonder iets in te spreken. Dus ook 40 minuten kwijt aan 65 euro, plus 20 maal per dag de kans om iemand zijn kind dood te rijden op het geweten van Orange, en dus ook per dag kans op bijna 2.500 euro aan boetes of de kans om helemaal zot te worden en 20 maal per dag de smartfoon kapot te gooien aan 500 euro per ding ...
Alles is relatief hé ???
Er is een probleem!
ik wil gewoon de voicemail niet hebben punt uit!
dit is een dienst waar men perfect uitgeschakeld kan worden.
geen probleem, ik heb een klacht bij BIPT ingediend, volgens hen is dit wettelijk niet verplicht.
10 jaar geleden was ik Mobistar klant en dit ging toen wel, na het bellen naar de klantendienst konden ze dit uit zetten.
Nu dus blijkbaar plots niet meer?
Bij proximus en telenet kan je dit instellen in de app.
Ik wens helemaal geen voicemail, ik wil dat mijn contacten kunnen blijven bellen/rinkelen.