annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen Go Plus

Topic gestart op: 17-12-20 18h41

Antwoorden: 19 antwoorden

msallahi
Gewaardeerd verkenner

Voicemail uitschakelen Go Plus

OPGELOST

Beste

Wie kan mij zeggen hoe ik de voicemail kan uitschakelen aub?

ik moet dit niet hebben,

ben net nieuwe klant, bij de concurrent Telenet kon dit zonder probleem uitgeschakeld worden.

ik heb een Go Plus abonnement.

 

alvast dank voor een snelle en hopelijk een goede oplossing.

groetjes

M.S.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@msallahi 

Het is zo bij alle GO formules.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Cde
Ervaren verkenner

Klopt volledig, na een volle week heb je door slechte ontvangst 100 maal een persoon die op de voicemail terecht kwam. Slechts 1 ervan spreekt dan iets in. Dan moet je de tijd steken in een ingesproken bericht zoals: "Euh ... ja ... euh, ... , bel mij eens terug ...". Dan bel je niet terug omdat je niet weet wie het is en omdat je geen nummer hebt, en dan krijg je van die klant of leverancier de boze reactie dat je nooit wil terug bellen ... Wel, voor deze slechte naam, bedankt Orange ... Op dit gebied is Proximus toch een stuk beter ...

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Cde 

Sta mij toe om uw redenering (gedeeltelijk op zijn minst) te nuanceren: hoeveel procent van de mensen die een telefoon abo hebben betalen nog per gesprek? De meesten hebben een forfaitair (redelijk) aantal minuten ter beschikking of zelfs onbeperkt bellen.

Diegene die inhaken maken die keuze zelf. Ik zou als handelaar veel liever hebben dat de klant iets inspreekt waardoor ik hem later gericht kan terugbellen en reeds weet wat het probleem is. Op dat moment ben jij aan het bellen en betaal jij de kosten. uiteindelijk is de klant dan goedkoper af want uw gesprek zal wel langer duren dan zijn gesprek met de voicemail.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cde
Ervaren verkenner

Klopt eigenlijk wel, maar procentueel mag je nooit rekenen, dit is te relatief. Neem 1 procent misschien? Van mijn klanten, werknemers, etc ..., toch al een 60 stuks, waarvan ik al snel 20 telefoons per dag krijg. Twintig maal op de voice mail, 20 maal per dag "piep-piep-piep", om dan te lezen ... persoon heeft gebeld zonder iets in te spreken. Dus ook 40 minuten kwijt aan 65 euro, plus 20 maal per dag de kans om iemand zijn kind dood te rijden op het geweten van Orange, en dus ook per dag kans op bijna 2.500 euro aan boetes of de kans om helemaal zot te worden en 20 maal per dag de smartfoon kapot te gooien aan 500 euro per ding ...

 

Alles is relatief hé ???

0 pluimen
msallahi
Gewaardeerd verkenner

Er is een probleem!

ik wil gewoon de voicemail niet hebben punt uit!

dit is een dienst waar men perfect uitgeschakeld kan worden.

 

geen probleem, ik heb een klacht bij BIPT ingediend, volgens hen is dit wettelijk niet verplicht.

keno_be
Aspirant verkenner

10 jaar geleden was ik Mobistar klant en dit ging toen wel, na het bellen naar de klantendienst konden ze dit uit zetten.

Nu dus blijkbaar plots niet meer?

Bij proximus en telenet kan je dit instellen in de app.

Ik wens helemaal geen voicemail, ik wil dat mijn contacten kunnen blijven bellen/rinkelen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen