annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer de mogelijkheid voor One number op de smartwatch te hebben?

Topic gestart op: 19-11-23 11h51

Antwoorden: 10 antwoorden

bigMODDER
Leidende verkenner

Wanneer de mogelijkheid voor One number op de smartwatch te hebben?

OPGELOST

Dit is het 1nige waar ik nog op wacht , om mijn nummer ook mobiel te hebben in mijn smartwatch , en liefst zonder extra kosten en beschikbaar voor elke Orange klant met een mobiel abbo , is hier nieuws over?

@Totem of iemand van Orange zelf die hier meer info over heeft?!

 

Groeten.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @bigMODDER ,

We willen het doen, maar het is niet alleen aan Oranje.
My Orange is alleen beschikbaar op je GSM (gekoppeld aan je nummer), anders heb je toegang tot je klantenzone 😉

Totem

0 pluimen
Skyrim
Ervaren verkenner

Goedemorgen 🙂


Volgens een recent bericht van 9 oktober zou dit nog niet mogelijk zijn maar is er een alternatief voorgesteld door @Pletse waarbij u tegen betaling van 3 euro per maand een extra simkaart krijgt die gekoppeld is aan uw nummer.

https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/2e-sim-kaart-voor-hetzelfde-telefoonnummer-mogel...

Meer informatie over de aanschaf van een dergelijke kaart vindt u hier:
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/gsm-abonnementen/surf-extra-card

Gregory
Wijze
Wijze

En kun je die in je smartwatch steken, @Skyrim ?

0 pluimen
Skyrim
Ervaren verkenner

Hoi Gregory.


Het hangt van de smartwatch af. Zelf heb ik een Garmin smartwatch waarbij dit helaas niet kan, er zit in mijn smartwatch geen houder voor simkaarten en heeft om die reden een Bluetooth verbinding nodig voor de communicatie, maar er zijn andere smartwatches (zelfs vrij goedkope bij AliExpress) waarbij dit wel kan (foto bijgevoegd). Bij deze smartwatches zou je dus een extra (duo) simkaart kunnen gebruiken waarbij je smartwatch als het ware als een extra telefoon werkt, deze heeft dan ook toegang tot de Google playstore, kan als mobiele hotspot werken en heeft geen Bluetooth verbinding nodig met de smart phone. Helaas is de batterijtijd bij het gebruik van deze geavanceerde smartwatches vrij kort vanwege de beperkte ruimte.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk niet dat er daar vraag naar is

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen