annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wensen en verwachtingen bij Orange voor 2020?

Topic gestart op: 02-01-20 23h23

Antwoorden: 21 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Wensen en verwachtingen bij Orange voor 2020?

Beste Tribers,

Wat zijn jullie wensen en verwachtingen bij Orange voor het nieuwe jaar van 2020? Jullie dromen en wat zou er hier verwezenlijkt moeten worden?

Laat de inkt maar vloeien...

Labels (2)
21 ANTWOORDEN 21
Surfer
Ervaren genezer

@Edyzer Ik ga er 3 noemen en die heel belangrijk zijn voor ons, vind ik:

* De klantendienst up-to-date maken (zou mooi zijn als het dit jaar verwezenlijkt wordt)

* Tv zenders (de allerbelangrijkste) inkopen en bij de Easy internet@home erbij voegen, in een nieuwe abonnement. En daar is wel een markt voor, naast de Love Trio.

* Tribe website in een nieuw kleedje steken met een infopunt met de aller belangrijkste info, voor wie nieuw is. Ook wat meer thema's, zoals Love bundels.

Surfer verwacht ook dat de prijzen bij Orange wat gaan stijgen, alles kost geld, dat weten we allemaal...

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Dus Orange gaat minder moeten betalen aan Telenet voor het gebruik van de Kabel
De klant gaat meer moeten betalen...

Dat zijn hier precies Telenet toestanden 😉

 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@Chiquita Dat hoeft geen Telenet of proximus toestanden te zijn. Neen, helemaal niet.

Maar je moet weten dat Orange investeert en ook recentelijk een overname van een bedrijf heeft gedaan (2019). Denk ook aan de masten die ze met Prox gaan delen en kosten, die daarin gestoken moet worden. Dus, je ziet dat het allemaal geld kost, zoals ik het al zei.

 

Tommie1
Ervaren verkenner

En nu Telenet zijn standaard snelheid naar 300 heeft opgetrokken kan Orange dat ook hé. 

Ze gaan toch veel lagere interconnectietarieven betalen binnenkort. 

 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@Tommie1 Het zal afwachten zijn met hoeveel de korting is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen