Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-01-20 18h45
Antwoorden: 29 antwoorden
Aangezien ik in een nieuwbouwappartement woon heb ik in huis geen bereik.
Momenteel heb ik internet bij Telenet en ook daar een GSM abonnement om gebruik te kunnen maken van VOIP, dat werkt perfect.
Maar wat mijn gsm abonnement betreft ben ik niet tevreden en wil ik overstappen naar Orange.
Mijn vraag is of ik gebruik kan maken van VOIP met een orange GSM abonnement icm een Telenet internetverbinding ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan de "misschien" van @Gregory veranderen in een "zeker en vast".
Of uw foon geschikt is voor VoWiFi en VoLTE hangt van de fabrikant en de provider af. Het is niet omdat uw foon bij Telenet over de technologie beschikt dat dit ook het geval is bij Orange. En omgekeerd. Eerst nakijken dus in de lijsten.
Maar als dat OK is, dan gaat dat inderdaad werken met gelijk welke WIFi van gelijk welke operator.
Bedankt voor de reacties. Ik bedoel inderdaad VoWIFI
ik had het in de winkel gevraagd en daar werd mij verteld dat het enkel werkt met internet van Orange. Ik ben blij te horen dat dit niet klopt. Ik heb een iPhone X dus het lijkt me dat het gaat werken. Deze week zal ik dan overstappen naar Orange.
Dat is inderdaad een "verkeerd" antwoord geweest van de klantendienst dan ...
In ieder geval, veel succes met uw overstap 😊
Ik zie de bovenstaande reacties nu pas, ge ziet zelf wat er allemaal gebeurd is tussen mijn eerste en mijn tweede post hé ..
Wel ik kan u geruststellen, ge kunt met een abo van Orange probleemloos via ViWiFi bellen met WIFi van een Telenet netwerk. Ik kan u dat garanderen want dat is exact de situatie bij mij thuis ...
Bovendien, het zou nogal straf zijn moest dat niet werken ... Dat is net één van de troeven van VoWiFi: het werkt met elke WiFi: met de hedendaagse superisolatie overal kun je toch blijven bellen, overal waar er WiFi is: bij familie, vrienden, openbare gebouwen, ziekenhuizen, grootwarenhuizen, noem maar op.
@Cdt24801 Bedankt. Alleen surfer spreekt u tegen.
Ik weet niet of Sjamaan hoger in rang is dan Genezer, ik ben zelf maar huisarts.
@thijs18 schreef:
@Cdt24801 Bedankt. Alleen surfer spreekt u tegen.
Ik weet niet of Sjamaan hoger in rang is dan Genezer, ik ben zelf maar huisarts.
Ik buig nederig het hoofd voor u. Een arts verdient steeds het meeste respect van gewone stervelingen.
Die rangen hier, dat is eigenlijk enkel maar een teken hoe lang en hoe veel je hier al actief bent. Over de inhoud en de kwaliteit wordt niet geoordeeld, dat zou trouwens onbegonnen werk zijn moesten de moderatoren aan elke post een waardeoordeel toekennen. Enkel in geval van grove overtredingen op de reglementen zal een gebruiker ter orde geroepen worden en/of een post aangepast of verwijderd worden. Zoals het op ieder ernstig forum het geval is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |