annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Winkel open

Topic gestart op: 17-03-20 14h28

Antwoorden: 6 antwoorden

LaurensRocker
Gewaardeerd verkenner

Winkel open

Beste,

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op gaat kunnen geven! Ik heb voorlopig geen telefoon en heb een telefoon gereserveerd in één van jullie winkels maar mag er maar donderdag om komen het enige waar ik bang voor ben is dat wegens het coronavirus jullie winkels gaan sluiten en ik 3 weken zonder telefoon zit kunnen jullie wat meer duidelijkheid geven hierover ik hoop mijn telefoon zeker nog te kunnen komen halen donderdag!

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op gaat kunnen geven! Ik heb voorlopig geen telefoon en heb een telefoon gereserveerd in één van jullie winkels maar mag er maar donderdag om komen het enige waar ik bang voor ben is dat wegens het coronavirus jullie winkels gaan sluiten en ik 3 weken zonder telefoon zit kunnen jullie wat meer duidelijkheid geven hierover ik hoop mijn telefoon zeker nog te kunnen komen halen donderdag!

Ugh @LaurensRocker,

Momenteel zijn onze shops gesloten tot 11 mei, maar je kan een afspraak inplannen voor dringende gevallen. Vergeet ook niet dat allez onze digitale diensten nog beschikbaar blijven.

Via deze post vind je meer info over de diensten van Orange.

Laat het pluimen regenen,

Totem

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@LaurensRocker 

Als ik dat lees zou ik toch maar eens de klantendienst bellen om iets af te spreken over eventueel opsturen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

@Cdt24801 

Daar zal de komende dagen/weken wel meer over geweten worden. Wees er maar zeker van dat de klantendienst op volle toeren zal draaien.

Shops zijn nu gesloten. Ikzelf thuis technisch werkloos. Ik zal de Tribe wel regelmatig in de gaten houden mochten er vragen zijn waarop ik kan antwoorden. 

Orange doet zijn best.

Groeten,
Shop-medewerker
Tom B

Nataliazrk
Rekruut scout

Krijgen we extra gb internet ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen