Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-03-20 14h28
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste,
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op gaat kunnen geven! Ik heb voorlopig geen telefoon en heb een telefoon gereserveerd in één van jullie winkels maar mag er maar donderdag om komen het enige waar ik bang voor ben is dat wegens het coronavirus jullie winkels gaan sluiten en ik 3 weken zonder telefoon zit kunnen jullie wat meer duidelijkheid geven hierover ik hoop mijn telefoon zeker nog te kunnen komen halen donderdag!
Beste,
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op gaat kunnen geven! Ik heb voorlopig geen telefoon en heb een telefoon gereserveerd in één van jullie winkels maar mag er maar donderdag om komen het enige waar ik bang voor ben is dat wegens het coronavirus jullie winkels gaan sluiten en ik 3 weken zonder telefoon zit kunnen jullie wat meer duidelijkheid geven hierover ik hoop mijn telefoon zeker nog te kunnen komen halen donderdag!
Ugh @LaurensRocker,
Momenteel zijn onze shops gesloten tot 11 mei, maar je kan een afspraak inplannen voor dringende gevallen. Vergeet ook niet dat allez onze digitale diensten nog beschikbaar blijven.
Via deze post vind je meer info over de diensten van Orange.
Laat het pluimen regenen,
Totem
Als ik dat lees zou ik toch maar eens de klantendienst bellen om iets af te spreken over eventueel opsturen ....
@Cdt24801
Daar zal de komende dagen/weken wel meer over geweten worden. Wees er maar zeker van dat de klantendienst op volle toeren zal draaien.
Shops zijn nu gesloten. Ikzelf thuis technisch werkloos. Ik zal de Tribe wel regelmatig in de gaten houden mochten er vragen zijn waarop ik kan antwoorden.
Orange doet zijn best.
Groeten,
Shop-medewerker
Tom B
Krijgen we extra gb internet ?