annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zeer ontevreden klant

Topic gestart op: 03-08-20 10h19

Antwoorden: 6 antwoorden

W0ut
Aspirant verkenner

Zeer ontevreden klant

Dag iedereen,

Reeds twee maanden geleden ben ik overgestapt naar orange love trio (totaalpakket).

Installatie modem en digibox zijn goed verlopen, maar de activatie van mijn simkaart wou maar niet lukken. 

Drie weken later, zeventien telefoontjes, vijf maal doorverbonden én drie loze beloftes was dit nog steeds niet in orde. Ik ben een geduldig persoon, maar drie weken onbereikbaar is toch teveel van het goeie.

Ik heb besloten alles weer op te zeggen en het te laten voor wat het is.

Nu, één maand later krijg ik een factuur van 164 euro. Voor een maand klant te zijn en niet eens mijn gsm gebruikt te hebben, dit is SCHANDALIG.

Aan allen, wordt geen klant bij orange.

Groeten, zeer ontevreden klant.

 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@W0ut 

Bij elke provider kan het soms eens mislopen. Factuur is normaal, je factuur goed lezen, het bedrag omvat je huidige maand en een maand vooruit. + eventuele opstartkosten van 49euro. Ik snap niet waarom je alles hebt opgezegd? Maar dat is uw keuze. 

succes nog.

Josette
Wijze
Wijze

@W0ut 

goedemorgen, ik zie dat je hier nu pas je eerste berichtje post.

En alles zo negatief. Je had beter hier eerst eens even een vraag komen stellen.

Ben ja al in een Orange winkel geweest met je probleem.

Er zijn er meerdere zoals jij geweest, en de fout lag niet bij Orange nadien.

Dus je hebt alles al opgezegd, dan kunnen we niets meer voor je betekenen hier

Jammer.

Succes bij de andere provider.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen