Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-08-20 10h19
Antwoorden: 6 antwoorden
Dag iedereen,
Reeds twee maanden geleden ben ik overgestapt naar orange love trio (totaalpakket).
Installatie modem en digibox zijn goed verlopen, maar de activatie van mijn simkaart wou maar niet lukken.
Drie weken later, zeventien telefoontjes, vijf maal doorverbonden én drie loze beloftes was dit nog steeds niet in orde. Ik ben een geduldig persoon, maar drie weken onbereikbaar is toch teveel van het goeie.
Ik heb besloten alles weer op te zeggen en het te laten voor wat het is.
Nu, één maand later krijg ik een factuur van 164 euro. Voor een maand klant te zijn en niet eens mijn gsm gebruikt te hebben, dit is SCHANDALIG.
Aan allen, wordt geen klant bij orange.
Groeten, zeer ontevreden klant.
Beste, als het zo moeilijk ging met je gsm bij Orange, dan had je een aangetekende zending kunnen sturen met ingebreke stelling naar Orange, met de vermelding van je problemen en met vermelding dat je niet wenst te betalen voor een gsm abonnement dat niet werkt. Had veel goedkoper geweest dan wat je nu hebt geflikt.
Je had nog compensatie kunnen krijgen enz...Nu zit je met een hoop kosten en je hebt niks.
Jammer dat je ontevreden bent. Heb ook een paar telefoontjes moeten doen zeker 10 keer gebeld als ni meer is naar 5000 toen we zijn overgeschakeld van proximus naar oranje omwille dat niemand ons kon bereiken op onze vaste telefoon en was dat fijn nee en heb ook twee a drie tal weken geduld moeten hebben. En tenslotte is het allemaal in orde gekomen. Als je denkt dat het op een ander beter is dan zal je ook wel problemen ondervinden. Hebben telenet proximus gehad maar zijn nu wel tevreden van oranje tot nu toe. Je word meer beloond dan ergens anders als klant. Ze lossen het op tenslotte. En prijs is veel goedkoper en de wifi is even goed geen opmerking aan zelfs beter want onze beveiligings cameras vallen nimmer zo weg dan met de rest van providers. Soms moeten we wat meer geduldiger zijn tenslotte als je belt moet je ook begrijpen dat je elke keer iemand anders aan de lijn krijgt die dit moet opzoeken voor u en dat neemt allemaal tijd in beslag om te onderzoeken hoe het komt.
@W0ut jammer dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Je had ook eerst je vraag hier eens kunnen stellen of dergelijke of eens via Messenger ofTwitter je vraag sturen. Maar goed dat heb je niet gedaan jammer.
Hier tevreden van Orange geen enkel probleem en alles is en moet zoals het gaat.
Om nu aan alles te zeggen wordt geen Orange klant gaat wel wat ver natuurlijk want als je nu naar je andere provider gaat en daar werkt het ook niet mogen ze daar ook geen klant worden...
Maar aller sinds succes met de overstap.