annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

belwaarde

Topic gestart op: 15-05-21 10h54

Antwoorden: 7 antwoorden

busramuge
Gewaardeerd verkenner

belwaarde

OPGELOST

İk heb een probleem. İk had om 13 mei 15 € via bank kaart herlaadkaart gedaan dus tempo giga 15€ maar dat staat niet in mijn rekening ik ging naar de orange shop. Wat heeft die gezegt aan mij? "wacht tot dinsdag dus tot 18 mei want wij hebben onderhoud control dus drm dat jullie belwaarde niet naar jullie rekening is gegaan" zelfs die vragen amper mijn nummer en id kaart om zelf te oplossen daarna heb ik klantendienst gebelt en daar had ik ook geen hulp gekregen en zelfs mijn probleem stond orange klantenzone niet. Die trekken geld wel maar die herladen mijn tempo giga 15€ niet. Allemaal dieven. İk zal beter naar proximus of telenet gaan.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
busramuge
Gewaardeerd verkenner

Mijn probleem is opgelost ik krijg die 15€ op 24 mei terug in mijn account.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
adizal
Leidende verkenner

Een systeem dat dom is, dat kan niet he @busramuge. Het zijn de slimmeriken die zich dom houden.

Een klant is maar net zoals je telefoonnummer. Uw telefoon kunnen ze laten rinkelen en met u kunnen ze rammelen, waar is dan het verschil.

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Het lijkt me alvast geen slecht idee van @ busramuge en ik geef hem de raad van eens te kijken bij mobiele vikings.

Mobiele vikings zit mee op het systeem van Orange en heeft goedkopere tarieven dan Orange.

Bij Mobiele Vikings heb je voor € 15 Onbeperkt bellen en sms en 5 GB data

Bij Orange kost onbeperkt bellen €20 met 8 GB data wat nu in promo staat voor nieuwe klanten aan 

€ 16 gedurende 12 maanden.

Een omgekeerde wereld is het wanneer vaste klanten van Orange meer moeten betalen dan bij een concurrent van Orange die op hetzelfde netwerk zit.

Ik herinner mij hetzelfde bij Belgacom in de tijd toen ik een vaste telefoon had.

Een gesprek naar de Filipijnen koste toen 43 Frank per minuut, terwijl je op de hoek van de straat in de boekenwinkel een telefoonkaart kon kopen voor 200Fr en via dezelfde lijn 20 minuten kon bellen naar de Filipijnen, dan moet je niet verschieten dat er van dieven en woekeraars word gesproken.

0 pluimen
luukske
Ervaren verkenner

Ik ben van Mobile Vikings vooral nog niet vergeten dat, bij het omzetten van hun systemen nog niet zo lang geleden, de telefonische support ineens werd uitgeschakeld omdat er teveel mensen belden. En bij vragen via mail toen het dreigement kwam dat als je durfde te vragen hoe lang het nog ging duren, je vraag onderaan de stapel kwam te liggen.

Ik was toen juist bezig met een activatie van een gsm-abo, die niet goed werd uitgevoerd. Mijn antwoord toen: tot nooit weer ziens!

Dat in dit geval het mis loopt bij het herladen is niet leuk, maar wordt hopelijk snel rechtgezet. Je klanten in de kou laten staan zoals bij MV, dat is er gewoon los over, goedkoper of niet.

Leden met de meeste pluimen