- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
club tevreden klanten
Hoi
Graag zou ik de statistiek tevreden / niet tevreden klanten eens kunnen inkijken
Ik behoor gelukkig en hoogst waarschijnlijk tot de (grootste) club tevreden klanten.
's Morgens mijn gsm per ongeluk naar de "vaantjes" geholpen en twee uur later dank zij de Orange shop Roeselare in het bezit van een nieuwe, volledig werkende gsm met overdracht van mijn esim die op mijn vorige gsm actief was.
Mag ook eens gezegd worden
1 ANTWOORD 1
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Die statistieken krijgen wij als klant niet te zien en is ook niet relevant lijkt mij.
Dat jij tevreden bent is goed dat heb je dan ook eens hier neer gezet.
