Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-11-21 00h04
Antwoorden: 35 antwoorden
Hallo
Ik probeerde vandaag de Orange shop in Mechelen te contacteren. Vroeg ook om mij op te bellen. Helaas niemand kunnen contacteren. Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres waar ik iemand kan contacteren voor een esim abonnement.
Groeten
Renaatdb
En daar zeg je het ! Die E-sim is goed en makkelijk ja maar als je toestel defect is ben je de pineut want idd een fysieke kaart zet je om in een ander toestel een E-sim dus niet zomaar.
En als je dan nog in het buitenland zit ....
Daarom hoef ik geen esim, heb toch geen twee sims nodig , @patrick2
Bij mijn nieuwe functie krijg ik een tweede nummer van het werk. Heb getwijfeld om dus de E-sim te activeren maar ga het niet doen. Zal wel de twee toestellen mee nemen dat is het veiligst.
Zou mijn sim kaart houden @patrick2 en de esim van het werk op je telefoon zetten
Ingeval defect is het enkel het werk dat geblokkeerd is
Dat gaat het werk zeker al niet toelaten daar ken ik ze wel voor 🙂
Nee laat het zijn zoals het is , desnoods kan ik wel twee fysieke simkaarten in mijn Samsung steken dan heb ik ook Dual sim. Dan is het probleem ook eventueel opgelost als ik de twee toestellen beu ben.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |