Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-11-21 00h04
Antwoorden: 35 antwoorden
Hallo
Ik probeerde vandaag de Orange shop in Mechelen te contacteren. Vroeg ook om mij op te bellen. Helaas niemand kunnen contacteren. Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres waar ik iemand kan contacteren voor een esim abonnement.
Groeten
Renaatdb
Ja het duurde een paar uur omdat ik denk dat het van gewoon simkaart naar E-sim gaat , nu ik had ook in begin fout gemaakt , mss dat dit er ook iets mee te maken had .
Orange is echt goed bezig ! En de MyOrange app herkent blijkbaar dat je toestel E-sim compatibel is , want ik zie een extra optie staan in mijn opties dat ik niet had op mijn Samsung ( die geen E-sim heeft ) , Ik ben echt onder de indruk dat de MyOrange app zoveel beter geworden is met veel meer mogelijkheden .
Orange doe zo verder !!!
Ps: het is officieel nog niet aangekondigd dat dit al kan via de MyOrange app.
Groeten,
bigM
@Anonymous
Op den duur zal Orange flinke verbeteringen door zetten en dus wordt het langzamerhand dus beter. Mag ook wel eens tijd worden dacht ik zo aangezien je bij Telenet en bij Proximus bijna alles online via de klantenzone als de app kan regelen of toch zoveel mogelijk.
Ik heb dit dus geprobeerd en eerste keer werkte het niet , kreeg sms dat er iets fout gelopen was , nu de 2de keer heb ik het ook geprobeerd en ja het werkt ( geeft wel paar uur nodig om van sim naar E-sim te gaan , wat ik dus niet wist ) , men iPhone12 heeft nu dus netwerk via E-Sim , echt wel knap , & je kan die code altijd scannen , dus is wel tof dat Orange dit heeft voorzien in hun MyOrange app.
Ook heb je geen winkel nodig om je E-sim te bekomen , je kan alles zelf doen in de MyOrange app.
Enkel de MyOrange app werkte niet goed toen ik net de E-sim had geactiveerd op men iPhone 12 , maar een dag later werkt alles top !
Orange is goed bezig ! Nu nog de ondersteuning voor E-sim op mijn Apple watch en we zijn er 🙂 .
Groeten,
bigM
@Anonymous
Dat is iets wat ik ook niet wist dat het een paar uur tijd koste.
Maar het werkt en het gaat via de app. Nu nog dat je het via de klantenzone kan doen en dat je als nieuwe klant het online kan bestellen. Dat E-sim via smartwatch is naar mijn mening niks maar dat ga ik en kan ik ook niet testen. Heb geen compatibele watch.
Ik heb het gedaan maar werkt niet , ik kan wel profiel toevoegen maar ik krijg deze sms na 2 de poging > Orange-info: Er is een fout opgetreden. Je aanvraag tot SIM Renewal werd geannuleerd. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak. <
Groeten,
bigM
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
4 | |
2 | |
2 |