Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-11-21 00h04
Antwoorden: 35 antwoorden
Hallo
Ik probeerde vandaag de Orange shop in Mechelen te contacteren. Vroeg ook om mij op te bellen. Helaas niemand kunnen contacteren. Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres waar ik iemand kan contacteren voor een esim abonnement.
Groeten
Renaatdb
Ik heb gezien dat je nu via de MyOrange app je Esim kan her activeren in nieuw toestel , ik zie ook een Code om te scannen , nu ik heb nog nooit een Esim gehad , en in mijn Samsung zit gewoon simkaartje , stel dat ik via deze optie de code zou scannen met men iPhone 12 , werkt dan mijn nummer in men iPhone?
En stel dat ik een nieuwe Samsung smartphone heb , kan ik dan weer via de MyOrange app deze functie gebruiken om men nummer over te zetten naar Samsung?
Groeten,
bigM
@Anonymous
Als je die scant op je Iphone 12 dan zal je Iphone dus gezien worden als nieuw toestel. Dan werkt het kaartje in je Samsung niet meer en werkt enkel je E-sim.
En ja zo kan je eigenlijk elke keer blijven scannen bij nieuwe toestellen.
En hoe werkt dat als je iphone met esim defect is, @patrick2 .
Hoe kan je dan een reserve iphone activeren ?
Normaal gezien zou je , volgens de uitleg van Apple , je E-sim profiel kunnen verzetten naar een andere Iphone. Let wel op enkel naar Iphone niet naar een ander merk. MAAR ....de provider moet het ook toelaten en vermits Orange het niet toelaat om zomaar je E-sim over te zetten gaat het niet.
Maar probeer het eens om als nog je QR code te scannen misschien lukt het dan wel. Want anders heb ik ook niet direct een idee.
Thanks, was maar een vraag, @patrick2
Want met de fysieke sim hoef je die enkel maar te versteken
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
2 | |
2 |