annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

e-sim

Topic gestart op: 28-11-21 00h04

Antwoorden: 35 antwoorden

renaatdb
Gewaardeerd verkenner

e-sim

Hallo

Ik probeerde vandaag de Orange shop in Mechelen te contacteren.  Vroeg ook om mij op te bellen. Helaas niemand kunnen contacteren.  Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres waar ik iemand kan contacteren voor een esim abonnement. 

Groeten 

Renaatdb 

Labels (1)
0 pluimen
35 ANTWOORDEN 35
Anonymous
Niet van toepassing

@TomB @patrick2 

Ik heb gezien dat je nu via de MyOrange app je Esim kan her activeren in nieuw toestel , ik zie ook een Code om te scannen , nu ik heb nog nooit een Esim gehad , en in mijn Samsung zit gewoon simkaartje , stel dat ik via deze optie de code zou scannen met men iPhone 12 , werkt dan mijn nummer in men iPhone?

En stel dat ik een nieuwe Samsung smartphone heb , kan ik dan weer via de MyOrange app deze functie gebruiken om men nummer over te zetten naar Samsung?

Groeten,

bigM

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Als je die scant op je Iphone 12 dan zal je Iphone dus gezien worden als nieuw toestel. Dan werkt het kaartje in je Samsung niet meer  en werkt enkel je E-sim. 

En ja zo kan je eigenlijk elke keer blijven scannen bij nieuwe toestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

En hoe werkt dat als je iphone met esim defect is, @patrick2 .

Hoe kan je dan een reserve iphone activeren ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory 

Normaal gezien zou je , volgens de uitleg van Apple , je E-sim profiel kunnen verzetten naar een andere Iphone. Let wel op enkel naar Iphone niet naar een ander merk. MAAR ....de provider moet het ook toelaten en vermits Orange het niet toelaat om zomaar je E-sim over te zetten gaat het niet. 

Maar probeer het eens om als nog je QR code te scannen misschien lukt het dan wel. Want anders heb ik ook niet direct een idee.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Thanks, was maar een vraag, @patrick2 

Want met de fysieke sim hoef je die enkel maar te versteken

Leden met de meeste pluimen