annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

e-sim

Topic gestart op: 28-11-21 00h04

Antwoorden: 35 antwoorden

renaatdb
Gewaardeerd verkenner

e-sim

Hallo

Ik probeerde vandaag de Orange shop in Mechelen te contacteren.  Vroeg ook om mij op te bellen. Helaas niemand kunnen contacteren.  Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres waar ik iemand kan contacteren voor een esim abonnement. 

Groeten 

Renaatdb 

Labels (1)
0 pluimen
35 ANTWOORDEN 35
Gregory
Wijze
Wijze

Eigenlijk hoeft het werk dat niet te weten, @patrick2 

Wat niet weet, niet deert

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

De simkaarten worden door het werk uitgegeven @Gregory . Dat wil dus ook zeggen dat je voor elke wijziging de toestemming nodig hebt van je werkgever en de werknemer kan en mag niks aanpassen. 

Dat zijn contracten die ze afsluiten op hun naam en dat zijn grote contracten hoor. Dus nee aanpassen zit er niet in. Maar zoals ik al zei of wel gebruik ik de Samsung voor het werk met Dual kaart of enkel de Samsung en ik de Iphone voor privé.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Weet niet of een esim activeren een wijziging is @patrick2 

Nu, je kunt het altijd vragen.  Het belangrijkst is dat bereikbaar bent, sim of esim

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Idd @Gregory dat is het belangrijkste de bereikbaarheid. En ja of dat nu et de E-sim is of met de fysieke simkaart doet er niet toe uiteindelijk. Ik moet kunnen bellen en zij moeten mij kunnen bereiken ( helaas hahahah) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Goede vraag @Anonymous 

Weet niet hoe dat allemaal verloopt.

Al mijn gsm nu stuk gaat heb ik nog wel een oude en volstaat het de sim kaart te versteken.

Eens een esim geactiveerd werkt de gewone sim kaart niet meer

Kan je dan je esim transfereren ? Want voor My Orange krijg je een sms als je op wifi zit en niet op 4G

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen