Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-10-19 18h38
Antwoorden: 5 antwoorden
@Totem , @AlexandraW Het is mij opgevallen dat er geen mogelijkheid meer is om een email te versturen naar de klantendienst. Elke keer wordt er door verwezen naar het webcare team , facebook of twitter of te bellen met de klantendienst. De reacties hier op de tribe wijzen er toch naar dat de klantendienst niet altijd kan en of wil helpen maar dat ze ook geen alternatief aanbieden. Wij als ervaren tribers verwijzen de klant eigenlijk terug naar de klantendienst want sommige vragen zijn hier eenvoudig gezien niet altijd op te lossen denk aan , activering van abonnement of inzicht in bepaalde lopende zaken. Daar komt ook nog eens bij dat niet iedere klant facebook heeft of een bericht via die weg wil sturen en dat zelfde telt ook voor twitter. Ik vraag toch met klem om een email adres voor Orange open te zetten om de vragen van klanten te beantwoorden. Er is een webcare team en daar zou email afhandeling ook onder moeten vallen. Misschien toch een kleine dringende tip die ten goede zou kunnen vallen voor klanten met dringende vragen en dergelijke.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |