annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

enkel tv en internet

Topic gestart op: 26-10-19 20h55

Antwoorden: 4 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

enkel tv en internet

@Totem of @AlexandraW   is het misschien een suggestie of een idee om enkel vast internet met tv of zonder tv te nemen? Nu is het bij elk abonnement , uitgezonderd de flybox, overal een gsm abonnement erbij. Vind het jammer dat er geen keuze is in een vrij internet abonnement te nemen met onbeperkte volume inbegrepen. Zelf denk ik dat er wel een groep voor is , en mischien groter dan men denkt , om zoiets te nemen. Tegenwoordig wordt alles maar gestreamd of toch het meeste denk aan netflix en dergelijke en de gewone tv is ook niet meer wat het is. Daarbij de fair use  policy opgetrokken naar 3TB gelijk bij Proximus en men heeft een perfect recept. Ook daarbij de keus om eventueel de tv te nemen of als men wil deze als nog bij te bestellen op een later moment. Jullie zijn op dit moment goed bezig , blijkt ook uit de cijfers , maar denk dat het wel een goed idee is .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
raymond_83
Aspirant verkenner

hallo

ik heb 3week geleden een nieuw aanvraaging gedaan 

ik heb ook een nieuw gsm nummer gekregen.

maar ik ook voor tv en internet gevraag maar daar heb ik nog geen antwoord gekregen en iemand van orange ging mij terug bellen voor een datum voor iemand van orange langs kwam voor een nieuw installasite

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@raymond_83  als je een nieuw pakket neemt bij Orange zal je ook direct dezelfde dag een datum voor installatie worden door gegeven. Als ze dat niet gedaan hebben kan je best een naar een Orange shop gaan. Daar kan je dan een afspraak maken voor een technieker of je belt de klantendienst eens op. Want ik vrees dat je nog lang kan wachten op een afspraak met een technieker op deze manier.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem of @AlexandraW   is het misschien een suggestie of een idee om enkel vast internet met tv of zonder tv te nemen? Nu is het bij elk abonnement , uitgezonderd de flybox, overal een gsm abonnement erbij. Vind het jammer dat er geen keuze is in een vrij internet abonnement te nemen met onbeperkte volume inbegrepen. Zelf denk ik dat er wel een groep voor is , en mischien groter dan men denkt , om zoiets te nemen. Tegenwoordig wordt alles maar gestreamd of toch het meeste denk aan netflix en dergelijke en de gewone tv is ook niet meer wat het is. Daarbij de fair use  policy opgetrokken naar 3TB gelijk bij Proximus en men heeft een perfect recept. Ook daarbij de keus om eventueel de tv te nemen of als men wil deze als nog bij te bestellen op een later moment. Jullie zijn op dit moment goed bezig , blijkt ook uit de cijfers , maar denk dat het wel een goed idee is .

Ugh @patrick2,

Bedankt voor je interessante feedback, het werd al doorgegeven aan de stratégische geesten ! Misschien nemen ze het over, wie weet...

Totem's zonnegroeten,

Totem

Surfer
Ervaren genezer

Ik sta achter dit idee en ik denk ook dat er mensen zijn, die onbeperkt internet willen hebben.

Niet iedereen wil/of heeft 1Gb/sec download voor het internet nodig, zoals bij Telenet. Ook al vanwege de prijs.

'Spidy internet, the Max'... Alles wordt aan elkaar gelinkt en meer en meer zal over het internet gaan. 

Fijne avond

 

Leden met de meeste pluimen