annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen respons moderatoren

Topic gestart op: 11-12-19 12h40

Antwoorden: 22 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

geen respons moderatoren

@Totem , @NelsonM , @AlexandraW ,

Het is mij opgevallen dat er weinig tot helemaal geen respons meer komt van jullie kant uit. In het verleden werden bepaalde posten al eens geaccepteerd als oplossing of werd en respons gegeven op bepaalde onderwerpen. Nu gebeurd er eigenlijk niks meer en dat vindt ik een beetje teleurstellend. Ook kregen we feedback in het verleden op bepaalde onderwerpen maar ook dat zie ik niet meer gebeuren. Wilde dit toch wel even aanhalen want we hebben denk ik toch al wel flink wat berichten gemaakt als ook jullie namen erin vernoemd maar een reactie blijft uit. Ik zeg er wel bij soms want soms krijgen we wel een reactie. Hoe komt het dat we ineens zo weinig reactie krijgen tov van een half jaar geleden?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
22 ANTWOORDEN 22
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem , @NelsonM , @AlexandraW ,

Het is mij opgevallen dat er weinig tot helemaal geen respons meer komt van jullie kant uit. In het verleden werden bepaalde posten al eens geaccepteerd als oplossing of werd en respons gegeven op bepaalde onderwerpen. Nu gebeurd er eigenlijk niks meer en dat vindt ik een beetje teleurstellend. Ook kregen we feedback in het verleden op bepaalde onderwerpen maar ook dat zie ik niet meer gebeuren. Wilde dit toch wel even aanhalen want we hebben denk ik toch al wel flink wat berichten gemaakt als ook jullie namen erin vernoemd maar een reactie blijft uit. Ik zeg er wel bij soms want soms krijgen we wel een reactie. Hoe komt het dat we ineens zo weinig reactie krijgen tov van een half jaar geleden?

Ugh @patrick2,

Trek je het niet aan, we zijn er nog, we doen ons best om zo rap mogelijk te reageren. Soms kan het meer tijd in beslag nemen, maar we zijn er nog altijd ^^

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  doet me deugd 😊

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  doet me deugd 😊

Dan is Totem blij 😄

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Ik ook 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen