annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen respons moderatoren

Topic gestart op: 11-12-19 12h40

Antwoorden: 22 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

geen respons moderatoren

@Totem , @NelsonM , @AlexandraW ,

Het is mij opgevallen dat er weinig tot helemaal geen respons meer komt van jullie kant uit. In het verleden werden bepaalde posten al eens geaccepteerd als oplossing of werd en respons gegeven op bepaalde onderwerpen. Nu gebeurd er eigenlijk niks meer en dat vindt ik een beetje teleurstellend. Ook kregen we feedback in het verleden op bepaalde onderwerpen maar ook dat zie ik niet meer gebeuren. Wilde dit toch wel even aanhalen want we hebben denk ik toch al wel flink wat berichten gemaakt als ook jullie namen erin vernoemd maar een reactie blijft uit. Ik zeg er wel bij soms want soms krijgen we wel een reactie. Hoe komt het dat we ineens zo weinig reactie krijgen tov van een half jaar geleden?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
22 ANTWOORDEN 22
Xoffus
Ervaren verkenner

Misschien wat off topic maar zelfs op hun site kan je hen niet meer via een contactformulier contacteren. Ze verwijzen naar een FAQ en 5000 om te bellen.

Fb berichten op hun pagina of via messenger blijven ook heeeel lang zonder reactie. Soms zelfs geen reactie.

ik zeg niet dat je bij wijze van spreken binnen de minuut een antwoord moet hebben. Maar enkele dagen zou toch moeten lukken?

Movieman
Aspirant genezer

@Xoffus deze link heeft @Surfer ons in de week gegeven en die werkt : https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Xoffus 

Ja klopt. We vragen ons allemaal af wat er aan de hand is . is het echt enkel de eindejaarsdrukte? Ik durf eraan te twijfelen .. Ik denk dat er fundamenteel iets mis is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen