annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

handleiding afstandsbediening nieuwe decoder

Topic gestart op: 05-06-23 21h18

Antwoorden: 2 antwoorden

Joschristiane
Gewaardeerd verkenner

handleiding afstandsbediening nieuwe decoder

OPGELOST

Kreeg vandaag nieuwe decoder en afstandsbediening maar geen handleiding Op mijn vraag er naar zei hij dat hij dit had maar in zijn auto en dat hij die niet kon halen. Hij heeft alles snel uitgelegd maar te veel om te onthouden en te weinig om alles te weten. Ik belde de 5000 en daar zeiden ze kijken bij hulp. Maar daar staat op orange knop drukken en naar instellingen gaan maar ik zie enkel staan tv gids opnames apps en games naast een klein scherm met het programma dat ik bekijk Ik weet zelfs niet hoe ik van het verkleinde scherm met de film op tv overzicht kan geraken. Een handleiding opsturen konden ze evenwel niet en ook online konden ze die niet doorsturen. Dus nieuwe decoder oke maar dat ze dan ook zorgen dat een leek met de afstandsbediening kan werken. Mensen van boven de 70 kijken ook graag tv en kopen ook geen tv boekje meer

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Joschristiane
Gewaardeerd verkenner

Vraag is opgelost Na opnieuw de 5000 gebeld te hebben door Sam uit de nood geholpen en nu weet ik dat je links rechts boven en onder de oke knop moet drukken om te navigeren in het keuzemenu

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Joschristiane goedemorgen,

fijn te lezen dat het is opgelost.

Dank je wel om dit te melden.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Joschristiane
Gewaardeerd verkenner

Vraag is opgelost Na opnieuw de 5000 gebeld te hebben door Sam uit de nood geholpen en nu weet ik dat je links rechts boven en onder de oke knop moet drukken om te navigeren in het keuzemenu

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen