annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klantenzone niet wijzigen

Topic gestart op: 09-02-25 16h18

Antwoorden: 9 antwoorden

momo
Ervaren verkenner

klantenzone niet wijzigen

OPGELOST

Beste,

Ik had destijds mijn émail-adres en passwoord gemaakt voor mijn zus ( heeft geen internet), zij had een gsm- abonnement bij Orange.

Mijn zus is sinds enkele dagen opgenomen in een woonzorgcentrum in Aspelare. daar is het onmogelijk om te bellen of te sms-en met haar gsm omdat alles in het woonzorgcentrum Proximus is ( ikzelf kan ook niet bellen met Orange). 

We zijn dus verplicht geweest om over te schakelen naar proximus. Ondertussen heb ik ook een abonnement bij Orange. Nu wil ik de klantenzone aanpassen en op mijn naam zetten, maar ik heb geen toegang meer bij Orange. Hoe kan ik dit oplossen, ik wil geen ander émail-adres maken.

groetjes en bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
kevunster
Aspirant genezer

Dit kan enkel de klantendienst. Zij zullen manueel het oude account verwijderen (direct terwijl je aan de telefoon bent met hun), zodat jij een nieuwe kunt registreren met je eigen gegevens. Dus, bel eens binnen op 5000. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Josette
Wijze
Wijze

@kevunster  goedemorgen,

even een tipje als het antwoord er al staat hoef je dat echt niet meer te 

herhalen. Is al meermalen gebeurd.

Dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@momo goedenavond, wat erg, veel sterkte.

Wij kennen dat, kijk uit bij proximus, mijn schoonvader werd ook verplicht een vaste lijn te nemen. Ongelooflijk rekeningen van over de € 100. Niet normaal onze gsm en de zijne werkte ook niet binnen hun gebouw. Afzetterij.

Je kan het nr 5000 telefoneren, of via FB Messenger een berichtje doen. https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
momo
Ervaren verkenner

Bedankt, juist gebeld naar klantendienst, zou binnen 1/2 u in orde moeten zijn, benieuwd.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@momo 

Hiervoor ga je naar de klantendienst moeten bellen of een berichtje op Messenger sturen indien je Facebook hebt. 

Daar moet je vragen om je email adres vrij te geven van de bestaande klantenzone. Als ze dit in orde hebben gemaakt dan kan je opnieuw een profiel aanmaken met je eigen email adres. 

Een andere oplossing is er niet om het opgelost te krijgen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


momo
Ervaren verkenner

Bedankt, juist gebeld naar de klantendienst, zou binnen 1/2 u in orde zijn, benieuwd.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen