Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-25 16h18
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik had destijds mijn émail-adres en passwoord gemaakt voor mijn zus ( heeft geen internet), zij had een gsm- abonnement bij Orange.
Mijn zus is sinds enkele dagen opgenomen in een woonzorgcentrum in Aspelare. daar is het onmogelijk om te bellen of te sms-en met haar gsm omdat alles in het woonzorgcentrum Proximus is ( ikzelf kan ook niet bellen met Orange).
We zijn dus verplicht geweest om over te schakelen naar proximus. Ondertussen heb ik ook een abonnement bij Orange. Nu wil ik de klantenzone aanpassen en op mijn naam zetten, maar ik heb geen toegang meer bij Orange. Hoe kan ik dit oplossen, ik wil geen ander émail-adres maken.
groetjes en bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit kan enkel de klantendienst. Zij zullen manueel het oude account verwijderen (direct terwijl je aan de telefoon bent met hun), zodat jij een nieuwe kunt registreren met je eigen gegevens. Dus, bel eens binnen op 5000.
@kevunster goedemorgen,
even een tipje als het antwoord er al staat hoef je dat echt niet meer te
herhalen. Is al meermalen gebeurd.
Dank je.
@momo goedenavond, wat erg, veel sterkte.
Wij kennen dat, kijk uit bij proximus, mijn schoonvader werd ook verplicht een vaste lijn te nemen. Ongelooflijk rekeningen van over de € 100. Niet normaal onze gsm en de zijne werkte ook niet binnen hun gebouw. Afzetterij.
Je kan het nr 5000 telefoneren, of via FB Messenger een berichtje doen. https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Bedankt, juist gebeld naar klantendienst, zou binnen 1/2 u in orde moeten zijn, benieuwd.
Hiervoor ga je naar de klantendienst moeten bellen of een berichtje op Messenger sturen indien je Facebook hebt.
Daar moet je vragen om je email adres vrij te geven van de bestaande klantenzone. Als ze dit in orde hebben gemaakt dan kan je opnieuw een profiel aanmaken met je eigen email adres.
Een andere oplossing is er niet om het opgelost te krijgen.
Bedankt, juist gebeld naar de klantendienst, zou binnen 1/2 u in orde zijn, benieuwd.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
8 | |
7 | |
5 | |
5 |