Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-25 16h18
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik had destijds mijn émail-adres en passwoord gemaakt voor mijn zus ( heeft geen internet), zij had een gsm- abonnement bij Orange.
Mijn zus is sinds enkele dagen opgenomen in een woonzorgcentrum in Aspelare. daar is het onmogelijk om te bellen of te sms-en met haar gsm omdat alles in het woonzorgcentrum Proximus is ( ikzelf kan ook niet bellen met Orange).
We zijn dus verplicht geweest om over te schakelen naar proximus. Ondertussen heb ik ook een abonnement bij Orange. Nu wil ik de klantenzone aanpassen en op mijn naam zetten, maar ik heb geen toegang meer bij Orange. Hoe kan ik dit oplossen, ik wil geen ander émail-adres maken.
groetjes en bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit kan enkel de klantendienst. Zij zullen manueel het oude account verwijderen (direct terwijl je aan de telefoon bent met hun), zodat jij een nieuwe kunt registreren met je eigen gegevens. Dus, bel eens binnen op 5000.
Dit kan enkel de klantendienst. Zij zullen manueel het oude account verwijderen (direct terwijl je aan de telefoon bent met hun), zodat jij een nieuwe kunt registreren met je eigen gegevens. Dus, bel eens binnen op 5000.
Ik heb dus gebeld naar de klantendienst, gingen het émailadres resetten, ik moest een 1/2 uurtje wachten, ondertussen mailtje gekregen van orange, maar inloggen lukt nog altijd niet.......... 🤔
Bedankt, juist gebeld met de klantendienst, zou binnen 1/2 u in orde moeten zijn, benieuwd.
Herhalen van antwoorden is niet nodig want zoals @Josette aangeeft dit doe je vaker.
Of wel geef je andere nuttige informatie waardoor er een oplossing komt maar herhalen is niet nodig. Heb geen betere bijdrage dan hoef je ook niks te posten.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
8 | |
7 | |
5 | |
5 |