annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

korting GSM abonnement

Topic gestart op: 16-11-19 12h51

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

korting GSM abonnement

@Totem  en @AlexandraW  ,

Elke klant binnen Orange kan een gsm aankopen met een korting die gelinkt wordt aan hem of haar abonnement. Elke nieuwe klant krijgt korting van 3 maanden op een nieuw abonnement.

Waarom krijgt een bestaande  klant deze korting niet bij een upgrade naar een hoger abonnement ?

Kan het een idee zijn dat als een bestaande klant een upgrade doet van zijn of haar abonnement dat deze ook de korting geniet van drie maanden ? Natuurlijk bij een downgrade zal deze korting vervallen , maar het zal de bestaande klant niet in de kou laten staan. Men zou dan wel een upgrade moeten van een laag abonnement naar een hoger abonnement om van de korting gebruik te kunnen maken. Via de klantenzone kan men het abonnement wijzigen en zou dan de vermelding erbij maken bij de upgrade krijgt u deze korting maar bij een downgrade komt de korting te vervallen. Na de 3 maanden wordt het abonnement tegen de normale prijs. Denk toch dat dit een extra cadeau is naar de bestaande klanten maar ook weer in Orange Thank you een extra mogelijkheid is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik ben overgestapt van Koala naar Cheetah en ik heb korting!! 1 maand gratis (30€)!!!
Als nieuwe klant krijg je natuurlijk meer. (15€ korting/ 3 maanden voor Cheetah) Maar in mijn situatie is het wel oké!!

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat is al heel fijn te horen dat u die korting krijgt. Maar toch , wij als bestaande klant , zouden ook van deze korting mogen genieten denk ik dan. Moest Orange hiermee uitpakken dan kunnen ze zich mooi onderscheiden hiermee van al de rest. Want nergens gebeurd het dat een bestaande klant deze kortingen krijgt.

Maar toch met oprecht @Anonymous  heel fijn voor u dat u deze korting toch mooi mee neemt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen