Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

sim kaart niet geregistreerd

Hallo, 

Ik ben nu een tweetal weken aan het proberen mijn prepaid kaart weer om te zetten naar een abonnement. 
Na veel te veel in de wacht gezet te worden, doorverwezen, geen antwoord, halfslachtige oplossingen,... wil ik graag een oplossing. 

Uiteindelijk heb ik een afspraak kunnen maken in een orange shop, hier kreeg ik een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer. Mijn nieuw abonnement stond volgens hem al actief en binnen de 24u zou ook de simkaart moeten werken, dit was woensdag,...
Nu krijg ik enkel de melding 'simkaart niet geregistreerd'. Het orange callcenter krijg ik al 2 dagen niet meer aan de lijn door drukbezette lijnen. Wegens de huidige crisis kan ik hier perfect inkomen, maar als ik een bericht achterlaat krijg ik ook geen antwoord terug zoals ze beloven. 

Ik heb getracht de simkaart zelf ook te activeren online, dit lukt niet en ik krijg een foutmelding die zegt dat ik naar het callcenter moet bellen. 

Ik hoop ergens terecht te kunnen met mijn probleem, het klinkt misschien banaal maar ik heb mijn nummer en mobiel internet broodnodig voor het uitvoeren van mijn interim job. 

MVG, 

Pablo

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Highlighted
Leidende sjamaan

@pablodossche  ik heb gisteren ook een nieuwe simkaart aangekregen en moest ook bellen en het was direct in orde. Duurde ook maar een paar minuten of ik had iemand aan de lijn. Bel nummer +32 2 745 95 00 en kies daar eerst je taal , dan geef je het nummer in waar om het gaat. Vervolgens de optie technisch kiezen. Houd er rekening mee het is vandaag zaterdag dus of er vandaag gewerkt wordt geen idee durf ik niet te zeggen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

dag patrick,

dit heb ik reeds een viertal keer gedaan, telkens bekijken ze mijn dossier en krijg ik te horen dat dit binnen de 48u zou moeten opgelost zijn. 

Dit is al tot 4 keer toe niet gebeurd. 

MVG, 

Pablo

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@pablodossche vreemd .....zoals ik al zei mij kaart werkte direct.  Je kan altijd je toestel eens herstarten dat wil ook wel eens helpen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Dat heb ik uiteraard ook al geprobeerd, ook in een ander toestel lukt het niet.

Net weer aan de lijn gehangen met het helpcenter. Probleem met activatie dacht hij, zegt dat hij me zou doorverbinden met activatie. Ik heb dit reeds meerdere malen geprobeerd en bot gevangen. Ik zei dit tegen die persoon en hij beloofde me dat ik iemand aan de lijn zou krijgen. Na 4 minuten in wacht weeral het bericht dat alle lijnen bezet zijn.

Ze sturen mij al 2 weken van het kastje naar de muur, dit is echt geen service.

 

 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@pablodossche  je kan ook eens via Messenger of Twitter sturen. Deze kijken het dan voor je na en moet je ook niet wachten aan de lijn. Als het is opgelost sturen zij je een bericht terug.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Heb gisteren gestuurd op messenger. Nog steeds geen antwoord gehad...

Ik heb dit nummer wel degelijk dringend nodig, duurt nu al meer dan 2 weken...

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@pablodossche  de personen van het webcare team werken niet in het weekend . Morgen zijn die weer aanwezig en hopelijk hebben ze morgen een antwoord voor je. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Dag Patrick, 

Vandaag contact opgenomen, probleem uitgelegd en 'oplossing' gekregen.

Deze werkte uiteraard niet, na deze halfslachtige oplossing geen enkele respons meer.

Dit duurt al 14 dagen om gewoon een simkaart en abonnement te activeren 

Screenshot_20200420-190214_Messenger.jpg

Screenshot_20200420-190223_Messenger.jpg

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@pablodossche  het klopt toch blijkbaar niet met de simkaartnummers pfffffff. 

Achterliggend gaat er toch iets heel verkeerd nu bij je simkaart. Hopelijk reageren ze morgen als je de vraag nog eens stelt of belt maar dit is niet correct. 

Nu 'gewoon' een simkaart activeren is het niet want de gegevens moeten allemaal correct overeenkomen anders krijg je dus miserie. En die is er dus al. Kan je er niet op aandringen een geheel nieuwe simkaart op te sturen met de juiste gegevens dat koppelen aan je gsm nummer en het is opgelost ? Dan dien je wel weer twee dagen te wachten maar ja dan ben je zeker dat het opgelost is. Ik zie anders ook geen andere weg meer. Ja je kan het via een dossier laten gaan en dan moet je nog langer wachten en je zit al lang zonder gsm op dit moment.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen