Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
pablodossche
Aspirant verkenner

sim kaart niet geregistreerd

Hallo, 

Ik ben nu een tweetal weken aan het proberen mijn prepaid kaart weer om te zetten naar een abonnement. 
Na veel te veel in de wacht gezet te worden, doorverwezen, geen antwoord, halfslachtige oplossingen,... wil ik graag een oplossing. 

Uiteindelijk heb ik een afspraak kunnen maken in een orange shop, hier kreeg ik een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer. Mijn nieuw abonnement stond volgens hem al actief en binnen de 24u zou ook de simkaart moeten werken, dit was woensdag,...
Nu krijg ik enkel de melding 'simkaart niet geregistreerd'. Het orange callcenter krijg ik al 2 dagen niet meer aan de lijn door drukbezette lijnen. Wegens de huidige crisis kan ik hier perfect inkomen, maar als ik een bericht achterlaat krijg ik ook geen antwoord terug zoals ze beloven. 

Ik heb getracht de simkaart zelf ook te activeren online, dit lukt niet en ik krijg een foutmelding die zegt dat ik naar het callcenter moet bellen. 

Ik hoop ergens terecht te kunnen met mijn probleem, het klinkt misschien banaal maar ik heb mijn nummer en mobiel internet broodnodig voor het uitvoeren van mijn interim job. 

MVG, 

Pablo

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Leidende sjamaan

@pablodossche  ik heb gisteren ook een nieuwe simkaart aangekregen en moest ook bellen en het was direct in orde. Duurde ook maar een paar minuten of ik had iemand aan de lijn. Bel nummer +32 2 745 95 00 en kies daar eerst je taal , dan geef je het nummer in waar om het gaat. Vervolgens de optie technisch kiezen. Houd er rekening mee het is vandaag zaterdag dus of er vandaag gewerkt wordt geen idee durf ik niet te zeggen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen

dag patrick,

dit heb ik reeds een viertal keer gedaan, telkens bekijken ze mijn dossier en krijg ik te horen dat dit binnen de 48u zou moeten opgelost zijn. 

Dit is al tot 4 keer toe niet gebeurd. 

MVG, 

Pablo

0 pluimen

@pablodossche vreemd .....zoals ik al zei mij kaart werkte direct.  Je kan altijd je toestel eens herstarten dat wil ook wel eens helpen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen

Dat heb ik uiteraard ook al geprobeerd, ook in een ander toestel lukt het niet.

Net weer aan de lijn gehangen met het helpcenter. Probleem met activatie dacht hij, zegt dat hij me zou doorverbinden met activatie. Ik heb dit reeds meerdere malen geprobeerd en bot gevangen. Ik zei dit tegen die persoon en hij beloofde me dat ik iemand aan de lijn zou krijgen. Na 4 minuten in wacht weeral het bericht dat alle lijnen bezet zijn.

Ze sturen mij al 2 weken van het kastje naar de muur, dit is echt geen service.

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen