Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-04-20 13h02
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo,
Ik ben nu een tweetal weken aan het proberen mijn prepaid kaart weer om te zetten naar een abonnement.
Na veel te veel in de wacht gezet te worden, doorverwezen, geen antwoord, halfslachtige oplossingen,... wil ik graag een oplossing.
Uiteindelijk heb ik een afspraak kunnen maken in een orange shop, hier kreeg ik een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer. Mijn nieuw abonnement stond volgens hem al actief en binnen de 24u zou ook de simkaart moeten werken, dit was woensdag,...
Nu krijg ik enkel de melding 'simkaart niet geregistreerd'. Het orange callcenter krijg ik al 2 dagen niet meer aan de lijn door drukbezette lijnen. Wegens de huidige crisis kan ik hier perfect inkomen, maar als ik een bericht achterlaat krijg ik ook geen antwoord terug zoals ze beloven.
Ik heb getracht de simkaart zelf ook te activeren online, dit lukt niet en ik krijg een foutmelding die zegt dat ik naar het callcenter moet bellen.
Ik hoop ergens terecht te kunnen met mijn probleem, het klinkt misschien banaal maar ik heb mijn nummer en mobiel internet broodnodig voor het uitvoeren van mijn interim job.
MVG,
Pablo
En ik moet geen nieuwe "badge" van de Tribe om de 5 minuten!!!! Ik wil liever geholpen worden. #wadismedanu
@pablodossche ik heb gisteren ook een nieuwe simkaart aangekregen en moest ook bellen en het was direct in orde. Duurde ook maar een paar minuten of ik had iemand aan de lijn. Bel nummer +32 2 745 95 00 en kies daar eerst je taal , dan geef je het nummer in waar om het gaat. Vervolgens de optie technisch kiezen. Houd er rekening mee het is vandaag zaterdag dus of er vandaag gewerkt wordt geen idee durf ik niet te zeggen.
dag patrick,
dit heb ik reeds een viertal keer gedaan, telkens bekijken ze mijn dossier en krijg ik te horen dat dit binnen de 48u zou moeten opgelost zijn.
Dit is al tot 4 keer toe niet gebeurd.
MVG,
Pablo
@pablodossche vreemd .....zoals ik al zei mij kaart werkte direct. Je kan altijd je toestel eens herstarten dat wil ook wel eens helpen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |