Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-04-20 13h02
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo,
Ik ben nu een tweetal weken aan het proberen mijn prepaid kaart weer om te zetten naar een abonnement.
Na veel te veel in de wacht gezet te worden, doorverwezen, geen antwoord, halfslachtige oplossingen,... wil ik graag een oplossing.
Uiteindelijk heb ik een afspraak kunnen maken in een orange shop, hier kreeg ik een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer. Mijn nieuw abonnement stond volgens hem al actief en binnen de 24u zou ook de simkaart moeten werken, dit was woensdag,...
Nu krijg ik enkel de melding 'simkaart niet geregistreerd'. Het orange callcenter krijg ik al 2 dagen niet meer aan de lijn door drukbezette lijnen. Wegens de huidige crisis kan ik hier perfect inkomen, maar als ik een bericht achterlaat krijg ik ook geen antwoord terug zoals ze beloven.
Ik heb getracht de simkaart zelf ook te activeren online, dit lukt niet en ik krijg een foutmelding die zegt dat ik naar het callcenter moet bellen.
Ik hoop ergens terecht te kunnen met mijn probleem, het klinkt misschien banaal maar ik heb mijn nummer en mobiel internet broodnodig voor het uitvoeren van mijn interim job.
MVG,
Pablo
Dat heb ik uiteraard ook al geprobeerd, ook in een ander toestel lukt het niet.
Net weer aan de lijn gehangen met het helpcenter. Probleem met activatie dacht hij, zegt dat hij me zou doorverbinden met activatie. Ik heb dit reeds meerdere malen geprobeerd en bot gevangen. Ik zei dit tegen die persoon en hij beloofde me dat ik iemand aan de lijn zou krijgen. Na 4 minuten in wacht weeral het bericht dat alle lijnen bezet zijn.
Ze sturen mij al 2 weken van het kastje naar de muur, dit is echt geen service.
Heb als nieuwe klant net hetzelfde probleem. Probeer al 2 weken te activeren via orange.be/activeren. Heb me al twee weken suf gebeld, telkens een andere uitleg....sinds vandaag hoef ik de klantendienst niet meer te bellen want....oude proximuskaart werd (het duurde nog lang) gedeactiveerd. En nu dus botweg zonder telefoon. Heb dik spijt van mijn beslissing om klant te worden. Dienstverlening beneden alle peil. Jammer genoeg staan de klantenreviews vol van soortgelijke verhalen, niets dan slechte recensies. En het ergste? Niemand bij Orange lijkt er een flying f*ck om te geven...triestig...
@pablodossche je kan ook eens via Messenger of Twitter sturen. Deze kijken het dan voor je na en moet je ook niet wachten aan de lijn. Als het is opgelost sturen zij je een bericht terug.
Heb gisteren gestuurd op messenger. Nog steeds geen antwoord gehad...
Ik heb dit nummer wel degelijk dringend nodig, duurt nu al meer dan 2 weken...
@pablodossche de personen van het webcare team werken niet in het weekend . Morgen zijn die weer aanwezig en hopelijk hebben ze morgen een antwoord voor je.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
7 | |
5 | |
4 |