Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-19 23h30
Antwoorden: 8 antwoorden
@Totem en @AlexandraW ,
Kan er bij Orange ook niet een optie komen dat je kan kiezen voor 1 app naar keuze die men vaak gebruikt. Dit concept is er bij Telenet en Proximus om een app naar keuze te selecteren die veel gebruikt wordt door de klant en daar is geen data verbruik op. Denk dat dit misschien voor de meeste onder ons niet heel slecht is. We krijgen wel al meer en meer data wat goed is maar toch zou zo een concept er wel tussen passen. Bij Proximus en of Telenet heeft men ook onbeperkte data maar dan nog mag en kan men een app naar keuze kiezen. Ik heb het dan over de apps zoals , netflix , spotify , FB , whattsapp , youtube en zo kan ik door gaan. Kan dit eens bekeken worden door jullie ? En als er nog mensen hier zijn die willen aanvullen of het niet zien zitten laat het zeker weten .
@Totem en @AlexandraW ,
Kan er bij Orange ook niet een optie komen dat je kan kiezen voor 1 app naar keuze die men vaak gebruikt. Dit concept is er bij Telenet en Proximus om een app naar keuze te selecteren die veel gebruikt wordt door de klant en daar is geen data verbruik op. Denk dat dit misschien voor de meeste onder ons niet heel slecht is. We krijgen wel al meer en meer data wat goed is maar toch zou zo een concept er wel tussen passen. Bij Proximus en of Telenet heeft men ook onbeperkte data maar dan nog mag en kan men een app naar keuze kiezen. Ik heb het dan over de apps zoals , netflix , spotify , FB , whattsapp , youtube en zo kan ik door gaan. Kan dit eens bekeken worden door jullie ? En als er nog mensen hier zijn die willen aanvullen of het niet zien zitten laat het zeker weten .
Ugh @patrick2,
Onze teams zijn inderdaad op de hoogte van deze optie. Het bestaat al voor onze prepaid kaart (Fun pass), maar voor abonnementen is het nog niet in de plannen.
Onze teams werken constant aan de vernieuwing van onze offertes, wie weet wat er in de toekomst zal komen... 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
Euhm... in de toekomst/ nog niet in de plannen? In mijn oude orangeabonnement was FB inbegrepen! Jullie hadden het en hebben het afgeschaft, alsook de korting voor trouwe klanten Mijn dolfijn 12 (met toen dus gratis FB) werd niet mee geüpgraded samen met alle andere abonnementen. Die 12 kwam van dolfijn 15 met 3 euro korting voor trouwe klanten (17 jaar trouwens) ... we mochten onze korting houden maar kregen geen upgrade van 500mb naar 1,5 gb zoals de andere abonnementen. Elke keer op ietwat werd je onder druk gezet over te schakelen naar een ‘nieuwer’ abonnement - zonder gratis FB en zonder de korting voor trouwe klanten
Euhm... in de toekomst/ nog niet in de plannen? In mijn oude orangeabonnement was FB inbegrepen! Jullie hadden het en hebben het afgeschaft, alsook de korting voor trouwe klanten Mijn dolfijn 12 (met toen dus gratis FB) werd niet mee geüpgraded samen met alle andere abonnementen. Die 12 kwam van dolfijn 15 met 3 euro korting voor trouwe klanten (17 jaar trouwens) ... we mochten onze korting houden maar kregen geen upgrade van 500mb naar 1,5 gb zoals de andere abonnementen. Elke keer op ietwat werd je onder druk gezet over te schakelen naar een ‘nieuwer’ abonnement - zonder gratis FB en zonder de korting voor trouwe klanten
Ugh @Annnna,
Ik had het natuurlijk over veranderingen op lange termijn. Zoals ik het eerder zei, worden onze offertes vaak vernieuwd zodat deze met de markt overeenkomen. Dit bedoelt dat onze oudere tariefplannen worden vervangd door nieuwe, modernere tariefplannen. Dit gebeurt ook in onze systemen, het is dus technisch niet mogelijk om terug te komen op de oude tariefplannen.
Met de nieuwe Dolfijn krijg je 500 mb extra om je verbruik op sociale media te compenseren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Sinds mijn abbonement is aangepast kom ik meer dan toe met mijn verbruik. ( ik heb nu Koala ) Toen ik nog dolfijn was was dit welkom geweest en zou ik daardoor niet over mijn verbruik gegaan zijn en dus misschien ook niet naar een hoger abbonement gegaan zijn. Ik heb om diezelfde reden ook lang getwijfeld of ik zou overstappen naar een andere provider. uiteindelijk niet gedaan maar indien dit zich eerder had voorgedaan, dat ik bijvoorbeeld geen verbruik op whats app had, was ik bij mijn lager abbo kunnen blijven en dus ook centjes uitsparen ....