annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tickets van frozen gewonnen maar kan ze niet bevestigen :( help!

Topic gestart op: 12-11-19 10h03

Antwoorden: 19 antwoorden

sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

tickets van frozen gewonnen maar kan ze niet bevestigen :( help!

OPGELOST

Help!

Vandaag kreeg ik de leuke sms dat ik tickets heb gewonnen voor frozen en hiervoor tot middernacht tijd heb om mijn plaatsen te bevestigen via de winnaarsmail.

Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen terwijl de mail om mijn facturen te betalen wel steeds in mijn postvak IN terecht komt. Ook in mijn spam is niets terug te vinden.

Ik heb op de SMS gereageerd maar vrees dat ik via deze weg geen antwoord zal ontvangen. Online vind ik ook nergens een plaats waarvoor ik met deze vraag terecht kan :(. Ook is er in de thank you app van orange zelf niks terug te vinden over de tickets hoewel ik wel via die weg heb deelgenomen.

Hier las ik over iemand dat dit voorhad bij tickets van marry poppins. Haar konden ze via telefoon ook niet helpen en de zaak is uiteindelijk opgelost maar ik kon niet lezen hoe.

iemand tips? Ik moet het voor middernacht bevestigen.

 

alvast bedankt!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

Vandaag een mail van orange thank you in mijn inbox gekregen waardoor ik de tickets kon bevestigen :-).

#mijndagisweergoed!



 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Anonymous
Niet van toepassing

@sarahxchrist 

Welke mail je gebruik je? Hotmail/Gmail/...

Zie je Spam map eens na, misschien is je mail daar in terecht gekomen.

Anonymous
Niet van toepassing

Heb je in je klantenzone ook al is gekeken?
Misschien is die mail naar een oud e-mailadres gestuurd?

Anders moet je toch eens bellen naar Orange via 5000! FB is ook een manier, maar omdat uw probleem toch wat dringend is zou ik het telefonisch doen. Uit ervaring weet ik dat het via FB soms toch wat langer duurt als een dag voor je feedback krijgt!

sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

@Anonymous 

Ja ik dacht dat als ik iets gewonnen had dat ik dit inderdaad wel in de klantenzone/app kon terugvinden maar dit is helaas niet het geval.

Ga ze inderdaad toch maar is bellen dan!

Anonymous
Niet van toepassing

succes @sarahxchrist  Ik hoop dat Orange toch een 'effort' zal doen!!!
Orange moet dat toch ergens kunnen zien dat je recht hebt op die tickets!!

Leden met de meeste pluimen