Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

tickets van frozen gewonnen maar kan ze niet bevestigen :( help!

OPGELOST

Help!

Vandaag kreeg ik de leuke sms dat ik tickets heb gewonnen voor frozen en hiervoor tot middernacht tijd heb om mijn plaatsen te bevestigen via de winnaarsmail.

Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen terwijl de mail om mijn facturen te betalen wel steeds in mijn postvak IN terecht komt. Ook in mijn spam is niets terug te vinden.

Ik heb op de SMS gereageerd maar vrees dat ik via deze weg geen antwoord zal ontvangen. Online vind ik ook nergens een plaats waarvoor ik met deze vraag terecht kan :(. Ook is er in de thank you app van orange zelf niks terug te vinden over de tickets hoewel ik wel via die weg heb deelgenomen.

Hier las ik over iemand dat dit voorhad bij tickets van marry poppins. Haar konden ze via telefoon ook niet helpen en de zaak is uiteindelijk opgelost maar ik kon niet lezen hoe.

iemand tips? Ik moet het voor middernacht bevestigen.

alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Re: tickets van frozen gewonnen maar kan ze niet bevestigen :( help!

@sarahxchrist 

Welke mail je gebruik je? Hotmail/Gmail/...

Zie je Spam map eens na, misschien is je mail daar in terecht gekomen.

Highlighted
sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

hotmail, en heb deze al nagekeken maar nergens iets te vinden... 😞

KJ
Aspirant genezer

Hallo,

Mijn raad is contacteer Orange eens via Facebook/Twitter , men zal u zeker kunnen helpen met dit probleem 😉

Groetjes,

KJ

Highlighted
sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

@KJBedankt voor de tip, op hoop van zegen probeer ik het via FB (heb geen twitter)

Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@sarahxchrist 

Ik zou u ook aanraden om zo snel mogelijk Orange te contacteren via messenger of twitter. Dan heb je ineens ook een spoor van uw communicatie en kan er achteraf niets ontkend worden.

Het voordeel van deze tools is dat de Orange medewerkers de tijd hebben om een en ander op te zoeken alvorens te antwoorden zonder dat je aan de telefoon eindeloos in wacht gezet word of vele malen doorgeschakeld naar een andere medewerker. En, zoals gezegd, je hebt een spoor met vermelding van datum en uur.

Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@sarahxchrist 

Ik zie net je bericht dat je een goed plan hebt, gepost terwijl ik mijn antwoord aan het intypen was. Prima !

Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Heb je in je klantenzone ook al is gekeken?
Misschien is die mail naar een oud e-mailadres gestuurd?

Anders moet je toch eens bellen naar Orange via 5000! FB is ook een manier, maar omdat uw probleem toch wat dringend is zou ik het telefonisch doen. Uit ervaring weet ik dat het via FB soms toch wat langer duurt als een dag voor je feedback krijgt!

Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Ja was hier ook nog aan het schrijven!!! 🙂

Jammer dat via 5000 het altijd zo stroef loopt hé

Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@sarahxchrist 

Ik heb die oude gelijkaardige zaak met Mary Poppins nog eens doorgelezen.

Gelijkaardige situatie, SMS ontvangen maar de mail niet. En er moet gereageerd worden vóór middernacht.

Bij die persoon stond er ergens in haar profiel bij Orange zelf een verkeerd mail adres zodat de mail nooit toekwam. Herhaaldelijk aan de telefoon de verbetering doorgegeven, maar niet gebaat ...

Uiteindelijk is alles goed afgelopen omdat de zaak hier op Tribe aanhangig was gemaakt. @Totem heeft toen gemeld dat de zaak opgelost was en de tickets afgeleverd werden. Ik moet er wel bij zeggen dat de originele post en het uiteindelijke verlossende antwoord van Totem, dat daar wel een maand tussen zat. Maar de voorstelling was dan reeds voorbij, het was een reactie achteraf, nadat alles reeds geregeld was. Totem vroeg of ze ervan genoten had. De TS heeft echter nooit meer gereageerd op Tribe.

Wie het oude topic over Mary Poppins ook eens wil lezen: hier is de link.

Leden met de meeste pluimen