Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-19 10h03
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Help!
Vandaag kreeg ik de leuke sms dat ik tickets heb gewonnen voor frozen en hiervoor tot middernacht tijd heb om mijn plaatsen te bevestigen via de winnaarsmail.
Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen terwijl de mail om mijn facturen te betalen wel steeds in mijn postvak IN terecht komt. Ook in mijn spam is niets terug te vinden.
Ik heb op de SMS gereageerd maar vrees dat ik via deze weg geen antwoord zal ontvangen. Online vind ik ook nergens een plaats waarvoor ik met deze vraag terecht kan :(. Ook is er in de thank you app van orange zelf niks terug te vinden over de tickets hoewel ik wel via die weg heb deelgenomen.
Hier las ik over iemand dat dit voorhad bij tickets van marry poppins. Haar konden ze via telefoon ook niet helpen en de zaak is uiteindelijk opgelost maar ik kon niet lezen hoe.
iemand tips? Ik moet het voor middernacht bevestigen.
alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag een mail van orange thank you in mijn inbox gekregen waardoor ik de tickets kon bevestigen :-).
#mijndagisweergoed!
hotmail, en heb deze al nagekeken maar nergens iets te vinden... 😞
Hallo,
Mijn raad is contacteer Orange eens via Facebook/Twitter , men zal u zeker kunnen helpen met dit probleem 😉
Groetjes,
KJ
Ik zou u ook aanraden om zo snel mogelijk Orange te contacteren via messenger of twitter. Dan heb je ineens ook een spoor van uw communicatie en kan er achteraf niets ontkend worden.
Het voordeel van deze tools is dat de Orange medewerkers de tijd hebben om een en ander op te zoeken alvorens te antwoorden zonder dat je aan de telefoon eindeloos in wacht gezet word of vele malen doorgeschakeld naar een andere medewerker. En, zoals gezegd, je hebt een spoor met vermelding van datum en uur.
Ik zie net je bericht dat je een goed plan hebt, gepost terwijl ik mijn antwoord aan het intypen was. Prima !
@AnonymousBedankt voor de tip, op hoop van zegen probeer ik het via FB (heb geen twitter)