Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-19 10h03
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Help!
Vandaag kreeg ik de leuke sms dat ik tickets heb gewonnen voor frozen en hiervoor tot middernacht tijd heb om mijn plaatsen te bevestigen via de winnaarsmail.
Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen terwijl de mail om mijn facturen te betalen wel steeds in mijn postvak IN terecht komt. Ook in mijn spam is niets terug te vinden.
Ik heb op de SMS gereageerd maar vrees dat ik via deze weg geen antwoord zal ontvangen. Online vind ik ook nergens een plaats waarvoor ik met deze vraag terecht kan :(. Ook is er in de thank you app van orange zelf niks terug te vinden over de tickets hoewel ik wel via die weg heb deelgenomen.
Hier las ik over iemand dat dit voorhad bij tickets van marry poppins. Haar konden ze via telefoon ook niet helpen en de zaak is uiteindelijk opgelost maar ik kon niet lezen hoe.
iemand tips? Ik moet het voor middernacht bevestigen.
alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag een mail van orange thank you in mijn inbox gekregen waardoor ik de tickets kon bevestigen :-).
#mijndagisweergoed!
@sarahxchrist schreef:
@Anonymous
Ja ik dacht dat als ik iets gewonnen had dat ik dit inderdaad wel in de klantenzone/app kon terugvinden maar dit is helaas niet het geval.
Ga ze inderdaad toch maar is bellen dan!
Doe dat. En intussen, vermits @Totem reeds gementioned was, is er via dit forum tijdig ook een spoor dus het zal wel in orde komen, net als bij Mary Poppins destijds
Ja was hier ook nog aan het schrijven!!! 🙂
Jammer dat via 5000 het altijd zo stroef loopt hé
Ik heb die oude gelijkaardige zaak met Mary Poppins nog eens doorgelezen.
Gelijkaardige situatie, SMS ontvangen maar de mail niet. En er moet gereageerd worden vóór middernacht.
Bij die persoon stond er ergens in haar profiel bij Orange zelf een verkeerd mail adres zodat de mail nooit toekwam. Herhaaldelijk aan de telefoon de verbetering doorgegeven, maar niet gebaat ...
Uiteindelijk is alles goed afgelopen omdat de zaak hier op Tribe aanhangig was gemaakt. @Totem heeft toen gemeld dat de zaak opgelost was en de tickets afgeleverd werden. Ik moet er wel bij zeggen dat de originele post en het uiteindelijke verlossende antwoord van Totem, dat daar wel een maand tussen zat. Maar de voorstelling was dan reeds voorbij, het was een reactie achteraf, nadat alles reeds geregeld was. Totem vroeg of ze ervan genoten had. De TS heeft echter nooit meer gereageerd op Tribe.
Wie het oude topic over Mary Poppins ook eens wil lezen: hier is de link.
Ik heb op internet gegoogled voor manieren om orange te contacteren over de tickets en zo ben ik op deze site terecht gekomen. Bedankt voor het taggen en de link wist niet dat dat hier kon :).
Ik ben al 7 jaar klant bij orange en mijn mail adres is nog steeds hetzelfde en voor alle andere communicatie weten ze me wel te vinden.
Ik had dus ook niet gezien dat de reactie van de oplossing pas een maand later kwam...
alvast enorm bedankt voor jouw reacties en ook dank aan @Anonymous en @Anonymous
ik hoop dat ik ze via telefoon of messenger te pakken krijg!
Dat is graag gedaan hoor, en ik duim mee voor een goede afloop