annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tickets van frozen gewonnen maar kan ze niet bevestigen :( help!

Topic gestart op: 12-11-19 10h03

Antwoorden: 19 antwoorden

sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

tickets van frozen gewonnen maar kan ze niet bevestigen :( help!

OPGELOST

Help!

Vandaag kreeg ik de leuke sms dat ik tickets heb gewonnen voor frozen en hiervoor tot middernacht tijd heb om mijn plaatsen te bevestigen via de winnaarsmail.

Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen terwijl de mail om mijn facturen te betalen wel steeds in mijn postvak IN terecht komt. Ook in mijn spam is niets terug te vinden.

Ik heb op de SMS gereageerd maar vrees dat ik via deze weg geen antwoord zal ontvangen. Online vind ik ook nergens een plaats waarvoor ik met deze vraag terecht kan :(. Ook is er in de thank you app van orange zelf niks terug te vinden over de tickets hoewel ik wel via die weg heb deelgenomen.

Hier las ik over iemand dat dit voorhad bij tickets van marry poppins. Haar konden ze via telefoon ook niet helpen en de zaak is uiteindelijk opgelost maar ik kon niet lezen hoe.

iemand tips? Ik moet het voor middernacht bevestigen.

 

alvast bedankt!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

Vandaag een mail van orange thank you in mijn inbox gekregen waardoor ik de tickets kon bevestigen :-).

#mijndagisweergoed!



 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

Vandaag een mail van orange thank you in mijn inbox gekregen waardoor ik de tickets kon bevestigen :-).

#mijndagisweergoed!



 

sofiehoutevels
Aspirant scout

Ik heb deze sms ook gehad maar ook geen mail. Probeerde ze al meerdere keren te bereiken via facebook maar geen antwoord. Andere keren lukte het zo wel...

sarahxchrist
Gewaardeerd verkenner

@sofiehoutevels 

Op FB heb ik ook nog steeds geen antwoord ontvangen, heb je al eens geprobeerd te bellen?

Cdt24801
Wijze
Wijze


@sarahxchrist  schreef:

@Cdt24801 

Vandaag een mail van orange thank you in mijn inbox gekregen waardoor ik de tickets kon bevestigen :-).

#mijndagisweergoed!



 


Zie je wel. Zoals beloofd. Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Super dit te lezen 🙂 ben blij voor u 🙂

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen