annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

Topic gestart op: 06-04-21 12h45

Antwoorden: 5 antwoorden

Meersmanstef
Aspirant verkenner

verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

ik wou laatst men oneplus 8t registreren op de site van oneplus zelf, en daarbij werd er gevraagd achter het  IMEI-nummer. er stond dat je dit kon terugvinden door te bellen naar #06# , maar als ik dat probeer dan komt op men scherm :

Bericht van orange 

verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

 

wat willen ze daar dan mee zeggen ? want ik heb dezelfde topic al eens gezien hier onder de rubriek mobiel netwerk, maar de uitleg of zogezegde oplossing die daar werd gegeven trok ook op niets en had niets met dit probleem van mij te maken. er moet toch iemand van Orange zelf deftig kunnen uitleggen wat er daarmee bedoeld word en wat de oplossing daarvoor dan ook is. Dat lijkt me toch uiterst logisch als je foutmeldingen produceert en ze op het scherm laat komen... dat je als producent of operator weet wat ze bedoelen dan ook .. 🤔

graag meer uitleg.

 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Meersmanstef  

Als je dit wil opvragen per gsm zelf dien je *#06# in te geven. Heb net eens getest en dat werkt op mijn toestel perfect. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Meersmanstef
Aspirant verkenner

Ja dat zij ik toch, dat #06# niet werkt bij mij, heb indd ondertussen in instellingen die IMEI gevonden ja, maar waarom lukt dat #06# dan niet bij mij, waarom komt die foutmelding erop dan? Moeh toch zijn dat er iets niet in orde is of niet klopt he. Of ietq verkeerd ingesteld ... Idk.. Orange zou dat moeten weten he wat ze met die foutmelding bedoelen. Want ik kan bv al sinds ondertussen heel lange tijd geen berichten sturen of bellen naar premium nummers... vroeger ging dit wel, maar plots ging dat niet meer 🤷‍♂️En heb al laten checken door Orange zelf of er iets geblokkerd stond ofzo, maar volgens hun zou ik dat wel moeten kunnen,... 🙄 en heb in instellingen van men gsm zelf ook gecheckt en daaf staat ook niets van nummers of services geblokkeerd..Wat dus niet zo is, ze weten dus zelf totaal niet hoe dat komt. Dus daarmee ben ik toen ook nils verder geholpen en kan het ng steeds niet doen met die premium nummers. Hoe belachelijk is dat wel ook nie 🤔 ge zou voor minder twijfelen om naar andere provider te gaan ze door zo'n dingen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Meersmanstef  

Er dient een sterretje voor het hekje erbij te staan dus je krijgt dan 

sterretje hekje 06 hekje 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen