Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-04-21 12h45
Antwoorden: 5 antwoorden
ik wou laatst men oneplus 8t registreren op de site van oneplus zelf, en daarbij werd er gevraagd achter het IMEI-nummer. er stond dat je dit kon terugvinden door te bellen naar #06# , maar als ik dat probeer dan komt op men scherm :
Bericht van orange
verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code
wat willen ze daar dan mee zeggen ? want ik heb dezelfde topic al eens gezien hier onder de rubriek mobiel netwerk, maar de uitleg of zogezegde oplossing die daar werd gegeven trok ook op niets en had niets met dit probleem van mij te maken. er moet toch iemand van Orange zelf deftig kunnen uitleggen wat er daarmee bedoeld word en wat de oplossing daarvoor dan ook is. Dat lijkt me toch uiterst logisch als je foutmeldingen produceert en ze op het scherm laat komen... dat je als producent of operator weet wat ze bedoelen dan ook .. 🤔
graag meer uitleg.
Heb je geprobeerd wat ik in mijn laatste post heb beschreven ? Is het hiermee opgelost ?
Je kan dan altijd de post aanduiden die je het meest geholpen heeft. Op die manier helpen we andere Tribers ook weer verder.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |