annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wijzigen abonnement

Topic gestart op: 30-11-24 11h00

Antwoorden: 3 antwoorden

ronaldo
Ervaren verkenner

wijzigen abonnement

Wie kan mij een beetje wegwijs maken.

Ik ben nog in het bezit van een oud abonnement ( go plus )en er word nu aangeraden om een vernieuwd abonnement te nemen.

Aangezien ik niet veel meer surf zou ik eerder opteren voor orange mobile small van 8 gb van 14 euro.

Er staat vermeld gratis bellen en smsen maar is dit naar alle netwerken en vaste nummers ( go plus is dit wel)

ook staat er MOBILE SERENTY PLUS (klassiek of child versie )is dit in het abonnement inbegrepen of moet er extra voor betaald worden om dit te activeren( bij mijn go plus zijn dit opties die ik kan aanvragen voor 1 of 3 euro naargelang de optie)

Ook meen ik gelezen te hebben dat je een apparte app moet installeren om SERENITY te kunnen gebruiken.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @ronaldo ,

Bekijk even je oude facturen, daar kun je je dataverbruik nazien. Indien dit ruimschoots onder de 8Gb blijft iedere maand kun je inderdaad opteren voor een Mobile Small. Indien je regelmatig rond de 7Gb of richting de 8Gb gaat, dan zou een Medium wel van pas kunnen komen.
Sowieso is bellen en sms'en identiek bij beide abonnement en hetzelfde als je huidige Go Plus.

Serenity is gratis bij de nieuwe abonnementen, dus geen extra kostprijs hiervoor. Deze optie moet geactiveerd worden (als deze nog niet geactiveerd zou zijn bij de overstap naar een nieuw soort abonnement) en je moet idd een app installeren op de GSM. Verder kan ik er nog niks over vertellen, het staat de optie actief bij mij maar de app nog niet werkende gekregen.
Meer info over Serenity: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/gsm-abonnementen/orange-mobile-serenity 

En kleine tip: vanaf januari gaan de prijzen van de "Go" abonnementen verhoogd worden dus is het sowieso aangeraden om de overstap te maken naar de nieuwe abonnementen.

Gregory
Wijze
Wijze

Een kleine opmerking ivm de nieuwe abonnementen

Als je boven je 8 GB gaat wordt de snelheid verlaagd.  Het kost dus niks extra

Pletse
Gewaardeerde genezer

100% correct! Eindelijk is het gedaan met woekertarieven aan te rekenen eens je data op is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen