annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2 verjaardagen, maar 1 cadeau

Topic gestart op: 19-11-20 21h46

Antwoorden: 2 antwoorden

AU3
Ervaren verkenner

2 verjaardagen, maar 1 cadeau

Ik en mijn partner hebben alletwee een abonnement. Deze staan wel alletwee onder mijn naam. We krijgen nooit allebij een cadeau. Terwijl ben ik het of anders is hij het. Hoe komt dit?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
YorbenH
Ervaren verkenner

Beste @AU3 

Zoals Cdt24801 al aangeeft is het geen gewoonte van Orange om op vaste tijdstippen een cadeau te geven, hiermee wil ik zeggen elke verjaardag en elk eindejaar bijvoorbeeld. Orange verrast de klant liever met het willekeurig cadeaus toe te kennen of via behaalde missies.

Wanneer je het niet verwacht is een cadeau nog leuker😄

Groeten Yorben

Cdt24801
Wijze
Wijze

@AU3 

Weet ge, het is zelfs zo dat ge niet d' office elke verjaardag een cadeau krijgt. Je kan een cadeau krijgen, maar dat is geen vaste regel. Net zo voor nieuwjaar, Pasen, en van die dingen. Het kan gebeuren, maar het moet niet gebeuren.

Het kan natuurlijk nooit kwaad om de vraag eens via messenger of twitter aan het webcare team te stellen. Een nee heb je al, een ja kan je misschien krijgen.

Meer kunnen we u hier ook niet vertellen, wij zijn immers zelf ook allemaal gewone klanten ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen