Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-11-20 21h46
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik en mijn partner hebben alletwee een abonnement. Deze staan wel alletwee onder mijn naam. We krijgen nooit allebij een cadeau. Terwijl ben ik het of anders is hij het. Hoe komt dit?
Beste @AU3
Zoals Cdt24801 al aangeeft is het geen gewoonte van Orange om op vaste tijdstippen een cadeau te geven, hiermee wil ik zeggen elke verjaardag en elk eindejaar bijvoorbeeld. Orange verrast de klant liever met het willekeurig cadeaus toe te kennen of via behaalde missies.
Wanneer je het niet verwacht is een cadeau nog leuker😄
Groeten Yorben
Weet ge, het is zelfs zo dat ge niet d' office elke verjaardag een cadeau krijgt. Je kan een cadeau krijgen, maar dat is geen vaste regel. Net zo voor nieuwjaar, Pasen, en van die dingen. Het kan gebeuren, maar het moet niet gebeuren.
Het kan natuurlijk nooit kwaad om de vraag eens via messenger of twitter aan het webcare team te stellen. Een nee heb je al, een ja kan je misschien krijgen.
Meer kunnen we u hier ook niet vertellen, wij zijn immers zelf ook allemaal gewone klanten ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |