Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-24 18h08
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik had een cadeau van Orange Thank You gekozen: 2GB. Ik heb deze geactiveerd in het buitenland (Ierland). Maar ik krijg nergens een bevestiging en nergens data te zien die ik kan gebruiken.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Welkenaam
Denk zelf dat je dit niet kan activeren via een buitenlands netwerk ? Ben daar niet echt van op de hoogte maar beste kan je eens de klantendienst hiervoor contacteren en vragen of dit de oorzaak is. Kan ook zijn dat er achterliggend nog wat verkeerd is maar daar kunnen wij je ook geen antwoord op geven aangezien we hier geen medewerkers zijn.
@Welkenaam
Denk zelf dat je dit niet kan activeren via een buitenlands netwerk ? Ben daar niet echt van op de hoogte maar beste kan je eens de klantendienst hiervoor contacteren en vragen of dit de oorzaak is. Kan ook zijn dat er achterliggend nog wat verkeerd is maar daar kunnen wij je ook geen antwoord op geven aangezien we hier geen medewerkers zijn.