Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-06-18 14h26
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb op 23/05 een sms gekregen dat ik dit cadeau kreeg, in het forum vond ik terug dat ik dit tot 30 dagen na de sms kon activeren. Ook in de app stond dat ik nog vier dagen over had. Nu wou ik hem activeren, maar plots wil de app niet langer reageren. Als ik het via de klantenzone wil activeren staat er dat ik niet ben ingeschreven (wat ik duidelijk wel ben) en daardoor dus geen toegang heb tot cadeaus.
Kunnen jullie helpen? Ik wil de 2GB namelijk niet kwijtspelen omdat ik het niet kan activeren (omdat ik dus zogezegd niet ben ingeschreven, terwijl ik daarvoor wel het cadeau kon aanklikken)
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb op 23/05 een sms gekregen dat ik dit cadeau kreeg, in het forum vond ik terug dat ik dit tot 30 dagen na de sms kon activeren. Ook in de app stond dat ik nog vier dagen over had. Nu wou ik hem activeren, maar plots wil de app niet langer reageren. Als ik het via de klantenzone wil activeren staat er dat ik niet ben ingeschreven (wat ik duidelijk wel ben) en daardoor dus geen toegang heb tot cadeaus.
Kunnen jullie helpen? Ik wil de 2GB namelijk niet kwijtspelen omdat ik het niet kan activeren (omdat ik dus zogezegd niet ben ingeschreven, terwijl ik daarvoor wel het cadeau kon aanklikken)
Alvast bedankt!
Ugh! @RubenH
Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst.
De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.
Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon (5000) of sociale media.
Die gaan je wel kunnen helpen die 2Gb te actveren. 😉
Totem
Beste,
Ik heb op 23/05 een sms gekregen dat ik dit cadeau kreeg, in het forum vond ik terug dat ik dit tot 30 dagen na de sms kon activeren. Ook in de app stond dat ik nog vier dagen over had. Nu wou ik hem activeren, maar plots wil de app niet langer reageren. Als ik het via de klantenzone wil activeren staat er dat ik niet ben ingeschreven (wat ik duidelijk wel ben) en daardoor dus geen toegang heb tot cadeaus.
Kunnen jullie helpen? Ik wil de 2GB namelijk niet kwijtspelen omdat ik het niet kan activeren (omdat ik dus zogezegd niet ben ingeschreven, terwijl ik daarvoor wel het cadeau kon aanklikken)
Alvast bedankt!
Ugh! @RubenH
Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst.
De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.
Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon (5000) of sociale media.
Die gaan je wel kunnen helpen die 2Gb te actveren. 😉
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |