Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mik01
Leidende verkenner

3 missies volbracht.

OPGELOST

Heb zopas de melding gekregen dat ik 3 missies heb volbracht.

Daartoe moet ik inloggen bij de klantenzone of via de Orange app. (niet voor Windows)

In de klantenzone moet ik me aanmelden.  Hier vraagt men me een Login. Maar kan me niet inloggen. Dan maar via ingave telefoonnummer. Melding technische fout. Wat nu?

 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Heb zopas de melding gekregen dat ik 3 missies heb volbracht.

Daartoe moet ik inloggen bij de klantenzone of via de Orange app. (niet voor Windows)

In de klantenzone moet ik me aanmelden.  Hier vraagt men me een Login. Maar kan me niet inloggen. Dan maar via ingave telefoonnummer. Melding technische fout. Wat nu?

Ugh @Mik01,

Als je niet verder geraakt in je klantenzone aarzel zeker niet om de technische dienst te contacteren via de Customer Service stamleden of via de Webcare-tribe.

Je kan ook eens proberen om in te logen via een andere browser, verwijder eerst je cookies en internethistoriek voordat je het probeert.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Cdt24801
Leidende sjamaan

@Mik01 

Later nog eens proberen.

Of via de app op de foon.

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mik01
Leidende verkenner

Via GSM : melding "site is down voor onderhoud"

Cdt24801
Leidende sjamaan


@Mik01  schreef:

Via GSM : melding "site is down voor onderhoud"


OK, dan is het antwoord nr 1: probeer het later nog eens  Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen