Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-19 15h13
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb zopas de melding gekregen dat ik 3 missies heb volbracht.
Daartoe moet ik inloggen bij de klantenzone of via de Orange app. (niet voor Windows)
In de klantenzone moet ik me aanmelden. Hier vraagt men me een Login. Maar kan me niet inloggen. Dan maar via ingave telefoonnummer. Melding technische fout. Wat nu?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb zopas de melding gekregen dat ik 3 missies heb volbracht.
Daartoe moet ik inloggen bij de klantenzone of via de Orange app. (niet voor Windows)
In de klantenzone moet ik me aanmelden. Hier vraagt men me een Login. Maar kan me niet inloggen. Dan maar via ingave telefoonnummer. Melding technische fout. Wat nu?
Ugh @Mik01,
Als je niet verder geraakt in je klantenzone aarzel zeker niet om de technische dienst te contacteren via de Customer Service stamleden of via de Webcare-tribe.
Je kan ook eens proberen om in te logen via een andere browser, verwijder eerst je cookies en internethistoriek voordat je het probeert.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Via GSM : melding "site is down voor onderhoud"