Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-11-22 14h48
Antwoorden: 1 antwoord
ik heb op 20/10 een mail gekregen dat ik recht had op een bioscoopticket....
sms FILM naar 8790... het duurde 1 dag alvorens ik een sms terugkreeg.... en die zei: uw gratis code is reeds gebruikt....
Met klantendienst gebeld..... er waren idd problemen met O-thankyou programm....
ze gingen het in orde brengen.
Deze week maandag teruggebeld en ze gingen het nogmaals in orde brengen...
ik kon dinsdag terugbellen naar klantendienst. DIe nam idd op, maar de backoffice die het in orde diende te brengen werkte (uiteraard) niet... dus weer noppes.... en dus maar de volle cinema pot betaald...
S benieuwd hoe Orange hiermee gaat tewerkgaan....
Heb je de sms op een dinsdag verstuurd ?