annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge Visual-Voicemail

Topic gestart op: 24-08-21 06h31

Antwoorden: 4 antwoorden

froddo
Ervaren verkenner

Badge Visual-Voicemail

OPGELOST

Ik kon een badge krijgen als ik visuele voicemail instel maar die badge is onvindbaar plots?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@froddo goedemorgen, je bent al goed bezig geweest met posten, van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

I.v.m de badges even geduld hebben eer je die in je klantenzone

zien kan. 

Veel plezier hier nog.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Lotus-3C
Veteraan verkenner

Geduld hebben voor de badge heb ik inderdaad nog gelezen. Ik heb de Visual Voicemail op 3 januari 2021 geactiveerd (bevestiging van deze activatie staat op mail) en toen was deze als badge ook nog te verkrijgen. Ondertussen zijn we 26 augustus en heb deze nooit ontvangen. De vraag is hoe geduld hebben als deze badge verdwenen is.

Had ik deze badge wel gekregen had ik 3 badges verdient en een thank you kado mogen ontvangen wat nu niet het geval is.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Lotus-3C De Detox badge is heel gemakkelijk te verdienen als je er nog 1 ontbreekt.

Hoe lang je voicemail badge zal duren - geen idee,  Ik heb mijn scout badge pas na 11 maand ontvangen.

Maar die cadeaux zijn meestal wat GB.  En die heb ik niet direct nodig

Josette
Wijze
Wijze

@froddo goedemorgen, je bent al goed bezig geweest met posten, van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

I.v.m de badges even geduld hebben eer je die in je klantenzone

zien kan. 

Veel plezier hier nog.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
froddo
Ervaren verkenner

Ik heb geduld 😁 

Leden met de meeste pluimen