annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge gsm Orange

Topic gestart op: 24-11-19 07h57

Antwoorden: 4 antwoorden

Tommeke19
Aspirant verkenner

Badge gsm Orange

OPGELOST

Hallo, 

Ik was op de app van Orange aan het kijken en ik zag daar iets van badges verdienen. Uiteraard zag ik iets wat niet klopte..

Ik zou bij Orange een telefoon moeten kopen om een badge te krijgen, maar wat als ik een telefoon heb gekocht bij het afsluiten van m'n abonnement?

Ahja, deze post 'liken' mag ook voor nog eek badge te halen hahaha 

Groetjes Tom 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tommeke19  ik denk dat er veel mensen de Orange phone badge niet halen. Het geldt namelijk enkel als u een gsm koopt van Orange zelf het merk Orange. Elk ander merk komt er niet voor in aanmerking. Heb je voor je post wel een pluimpje gegeven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Tommeke19  ik denk dat er veel mensen de Orange phone badge niet halen. Het geldt namelijk enkel als u een gsm koopt van Orange zelf het merk Orange. Elk ander merk komt er niet voor in aanmerking. Heb je voor je post wel een pluimpje gegeven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tommeke19
Aspirant verkenner

Ok, super! Dan zijn we bij deze ook weer wijzer geworden. Bedankt, alsook voor de pluim! 

NelsonM
Orange-werknemer

Ok, super! Dan zijn we bij deze ook weer wijzer geworden. Bedankt, alsook voor de pluim! 

Hallo @Tommeke19,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@NelsonM 

Dat heeft 'em intussen gedaan 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen