annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges nog niet gekregen

Topic gestart op: 12-12-19 16h29

Antwoorden: 10 antwoorden

Diar
Gewaardeerd verkenner

Badges nog niet gekregen

OPGELOST

Ik heb visual voicemail geïnstalleerd maar krijg er geen badge voor iemand tips of meer info?  

 

 

Groetjes

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Diar  badges worden vanzelf toegewezen. Hiervoor moet men echt geduld hebben.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc 

Het is niet enkel een statement, het bovendien ook nog de pure waarheid. En een waarschuwing. Maar niet noodzakelijk te beschouwen als kritiek. Veeleer een vaststelling.

Kijk de posts hier op Tribe maar eens na. Moest ik een Euro krijgen voor iedere keer dat er iemand (ikzelf incluis) neerpent dat de grootste deugd waarover een Orangeklant dient te beschikken geduld is dan zou dat een heel mooi eindejaarscadootje zijn  hoor ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Movieman
Aspirant genezer

@Davyc ieder zijn mening.

patrick2
Wijze
Wijze

@Davyc  bij elke provider is er wel iets wat niet gaat of waar men op moet wachten of andere zaken. Het gras is niet altijd groener aan de overkant.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Davyc
Ervaren verkenner

@patrick2 Ja dat weet ik daarom dat ik de vraag stel naar @Movieman 

tis makkelijk om negatieve punten aan te halen. Maar is het daarom beter?! Denk het niet en uiteindelijk kan men tegenwoordig heel simpel veranderen als men niet tevreden is.

patrick2
Wijze
Wijze

@Davyc  heb zelf jaren bij Telenet gewerkt en ook een tijd bij Proximus. Heb er veel zien komen ook veel zien gaan en die mensen ook weer zien terug komen. 

Ik zeg altijd maar zo he , als men tevreden is bij zijn of haar provider zal die er ook blijven en als de service te wensen over laat veranderd men toch wel. Maar waar het goed koop is wil niet zeggen dat de service beter is maar dat is ook niet bij de provider waar je honderden euro's betaald per maand.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen