Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-19 16h29
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb visual voicemail geïnstalleerd maar krijg er geen badge voor iemand tips of meer info?
Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is niet enkel een statement, het bovendien ook nog de pure waarheid. En een waarschuwing. Maar niet noodzakelijk te beschouwen als kritiek. Veeleer een vaststelling.
Kijk de posts hier op Tribe maar eens na. Moest ik een Euro krijgen voor iedere keer dat er iemand (ikzelf incluis) neerpent dat de grootste deugd waarover een Orangeklant dient te beschikken geduld is dan zou dat een heel mooi eindejaarscadootje zijn hoor ..
@Davyc ieder zijn mening.
@Davyc heb zelf jaren bij Telenet gewerkt en ook een tijd bij Proximus. Heb er veel zien komen ook veel zien gaan en die mensen ook weer zien terug komen.
Ik zeg altijd maar zo he , als men tevreden is bij zijn of haar provider zal die er ook blijven en als de service te wensen over laat veranderd men toch wel. Maar waar het goed koop is wil niet zeggen dat de service beter is maar dat is ook niet bij de provider waar je honderden euro's betaald per maand.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |