annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges verzamelen

Topic gestart op: 07-07-20 11h10

Antwoorden: 4 antwoorden

Seppke
Gewaardeerd verkenner

Badges verzamelen

Hoe verzamel ik het beste badges

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Seppke  het ligt er aan wat je bedoeld met badges. Je hebt de OTY badges en je hebt Tribe badges dus welke je graag wil hebben weet ik niet. Maar het is de bedoeling als je de Tribe badges wil hebben en je dus ook misschien in rangen wil stijgen je ook actief bent hier. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Seppke
Gewaardeerd verkenner

Bedankt

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Seppke  maar met actief zijn bedoel ik ook actief. Dus onzin topics waar niks in staat zullen we niet op antwoorden en het is ook de bedoeling dat je zelf iets doet. Andere helpen met hun vraag en een oplossing voorzien of een tip geven zodat die persoon toch verder kan. Maar een topic met een titel of waar geen bijdrage aan zit zullen we niet op antwoorden. Dus je dient echt actief te zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Seppke 

En het is niet de bedoeling van uw eigen post aan te duiden als ""de oplossing" als het ook niet het antwoord is op uw vraag of uw probleem.

De oplossing is een post waarin het anwtoord staat op uw gestelde vraag. Zo eenvoudig is het. Dat je een bedankje schrijft is heel vriendelijk en verheugt ons ook, maar dat was niet het antwoord op uw vraag ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen