annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges

Topic gestart op: 25-08-20 15h55

Antwoorden: 39 antwoorden

Kate7
Ervaren verkenner

Badges

OPGELOST

Hallo,

Als je in de my orange app naar de badges gaat, staan ze daar dan allemaal in die die je kan verdienen? Want zo veel zijn er dat precies niet he.

Grtjs Kate 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kate7 

Wanneer je in de app naar de badges in de Orange Thank You zone gaat kijken, dan heb je het uiteraard over de OTY badges. Want er zijn hier op Tribe ook Tribe badges.

Er zijn voor zover ik kan zien 18 OTY badges. Daarvan zijn er vier gelinkt aan Tribe. Die kan je verdienen door in Tribe de vier hoofdrangen te behalen, zijnde Scout, Verkenner, Genezer en Sjamaan. De 14 andere OTY badges hebben niks met Tribe te maken.

Hetgeen @Josette bedoelde gaat over die vier aan Tribe gelinkte OTY badges. Vooral Genezer en Sjamaan worden is maar aan een kleine groep gegeven, daarvoor moet je al met veel toewijding en een juiste spirit u inzetten op Tribe.

De Tribe badges zelf zijn niet zo moeilijk te behalen, maar buiten de eer is er ook niks mee te verdienen.

Is dit duidelijk? Indien niet, zeg maar wat niet helemaal duidelijk is, we zullen u met plezier verder informeren. Dat is een van de doelstellingen van Tribe.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@haelewyn  schreef:

Ik denk dat dat weinig belang heeft. 

Alleen voor dingen als goede betaler badge bv... Of voor opties die men niet neemt met een prepaid kaart.

 

Maar of je op de Tribe genezer,sjamaan edm wordt...

Eerlijk gezegd denk ik dat je sjamaan kan worden hier als je volledig klant bent bij een ander merk. Het ene is niet gelinkt aan het andere (IMHO).


Ugh allemaal,

De regels om de verschillende rangen te behalen zijn een goed bewaard geheim ! Je hoeft inderdaad niet klant bij Orange te zijn om je op Tribe te kunnen inschrijven. 

Maar daarna moet je wel goede kennnis hebben over onze producten en diensten om verder te kunnen gaan. De beodeling is om andere tribers te helpen door je kennis en nuttige informatie over Orange te delen.

Totem's groetjes,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze


@haelewyn  schreef:

Eerlijk gezegd denk ik dat je sjamaan kan worden hier als je volledig klant bent bij een ander merk. Het ene is niet gelinkt aan het andere (IMHO).

 

 


Wat bedoel je daar precies mee ? Want het is niet makkelijk klant zijn bij een ander en hier Sjamaan te willen worden. Want je hebt dan je product kennis ook niet allemaal en dingen nakijken is ook niet mogelijk op zo een moment. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


haelewyn
Leidende verkenner

Dat geloof ik best.
Als je geen voeling hebt met de producten van operator A of B zal het moeilijk zijn om dat door en door te kennen. En je moet inderdaad al zelf eens iets gaan uitproberen of reeds geprobeerd hebben om er veel over te kunnen vertellen.

Ik denk echter dat je abonnement bij Orange niet gelinkt is aan Tribe en dat het theoretisch mogelijk is dat je de rang 'sjamaan' krijgt, zelfs als je geen klant bent.
Bv. als je dat jaren geweest bent maar toch vertrokken bent naar een andere operator OF als je voor Orange gewerkt hebt.

Ik bedoel maar dat het, voor zover ik het kan zien, theoretisch niet uitgesloten is.

Mij is het ook niet duidelijk of je een rang hier krijgt op basis van wat je schrijft of alleen maar de computer die telt hoe actief je bent. Ik heb dat niet over eender wie maar bv over mezelf : ik heb er geen idee van waarom ik x keer in rang gestegen ben. Gewoon om het aantal ? Of heb ik iets goeds gedaan zonder het zelf te weten ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@haelewyn  het gaat wel degelijk om hoe actief je bent en hoeveel zinnige posten je maakt. Onzinnige posten tellen wel op maar als ze eruit gehaald worden tellen die ook weer af dat is dus logisch. Om Sjamaan te worden moet je klant zijn bij Orange want er zijn namelijk een aantal badges die gelinkt aan Orange zijn ook aan Sjamaan en als je dus geen klant bent heb je die badge ook niet dus is Sjamaan niet mogelijk. Je kan voor de rest hier wel lid zijn zonder Orange klant te zijn maar dan zijn er maar een beperkt aantal badges en zal hulp moeilijk zijn als je dat wil geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@haelewyn  het gaat wel degelijk om hoe actief je bent en hoeveel zinnige posten je maakt. Onzinnige posten tellen wel op maar als ze eruit gehaald worden tellen die ook weer af dat is dus logisch. Om Sjamaan te worden moet je klant zijn bij Orange want er zijn namelijk een aantal badges die gelinkt aan Orange zijn ook aan Sjamaan en als je dus geen klant bent heb je die badge ook niet dus is Sjamaan niet mogelijk. Je kan voor de rest hier wel lid zijn zonder Orange klant te zijn maar dan zijn er maar een beperkt aantal badges en zal hulp moeilijk zijn als je dat wil geven. 


@patrick2 Het zou me niet verwonderen dat je wel sjamaan kunt worden hier zonder klant te zijn.  Je hebt dan wel de badge niet op Orange Thank You, maar toch de rang op Tribe

Leden met de meeste pluimen