annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe badge filantroop behalen?

Topic gestart op: 18-07-22 08h29

Antwoorden: 5 antwoorden

Nvmech1
Aspirant verkenner

Hoe badge filantroop behalen?

Hallo allemaal, 

hoe kan je de badge filantroop behalen? 

groetjes

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@Nvmech1  goedenavond.

beter laat dan nooit.

De uitleg is: Orange doet ooit als ze jarig zijn voorstellen om aan iemand een donatie te doen,

TADA, Natagora of Natuurpunt. Zij die dit gedaan hebben, hebben hiervoor de badge ontvangen.

Ook als je, voor je verjaardag Oxfam, Natuurpunt, Permafungi, Natagora kiest, dan krijg je de badge.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
yannick_de_vos
Gewaardeerd verkenner

Nee, nog steeds geen idee en jammer genoeg brengt ook onderstaande tekst ons niet veel wijsheid.

Filantroop 

Bij Orange zetten we ons in voor de ondersteuning van het milieu en digitale en sociale inclusie. Wat als je ons zou helpen? Niet alleen zou je een mooi gebaar doen, maar je zou ook een nieuwe badge aan je collectie toevoegen. Ben je er klaar voor?"

0 pluimen
SVB
Veteraan verkenner

Misschien kan je binnenkort doneren aan een goed doel ofzo?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Nvmech1 

Ik ben rap eens gaan kijken want ik had nog nooit van deze badge gehoord, die is dus vrij nieuw.

En inderdaad, het is zeer raadselachtig en vaag. Helemaal niks concreets. ik heb dus net als jullie totaal geen idee wat je zou moeten doen om deze badge te behalen ...🤔

EDIT: ik ben eens op de website van Orange gaan kijken en daar staat die badge nog niet eens tussen .... En bijgevolg al zeker geen uitleg ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen