Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-10-22 12h33
Antwoorden: 3 antwoorden
Hoi,
Ik ben al jaarcen dag via domicilie aangesloten dus ook perfecte betaler.
Nu is het dat deze badges niet geactiveerd zijn waardoor ik veel misloopt.
Dus help🤣🤣🤣 ik ben een ramp in die dingen
Het is nog niet in orde, maar het wordt opgelost.
@cindyh1976 goedemiddag,
die badges hebben ze nog niet zolang.
je kan via FB-Messenger eens vragen.
Kan een jaar duren nadat zij die badges hebben uitgegeven eer je ze krijgt.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Voila,
Ik heb messenger gestuurd en kijk wat en wanneer ze antwoorden.
Dank u josette.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |