annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedreiging na 24 jaar klant bij Orange

Topic gestart op: 05-05-25 03h42

Antwoorden: 5 antwoorden

Lasanjake
Aspirant verkenner

Bedreiging na 24 jaar klant bij Orange

OPGELOST

Hierbij wil ik jullie feliciteren. Ik ben al meer dan 24 jaar klant bij jullie en mijn partner a, dochter en mijn mama eveneens. Door de gebrekkige communicatie van Orange ben ik vorige maand de rekening vergeten te betalen. Vervolgens werd mijn mama door jullie bedreigd dat je haar telefoonlijn ging afsluiten????? Welke toestanden zijn die???? Ben ik daarom al 24 jaar klant???? U kan mij misschien tickets voor Walibi opsturen want als dit jullie manier om thank you te zeggen heb ik er nog niet veel van gezien....

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Lasanjake  een goedemorgen,

vergeten te betalen, is niet door een gebrekkige communicatie, maar gewoon,

te laat betaald!

Orange dreigt niemand.

Wij zijn hier net zoals jij klant.

Je zal het toch met het nr 5000 moeten doen, of een berichtje via FB  Messenger doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

2025.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Lasanjake
Aspirant verkenner

Ik ga verder naar Orange van Metal Molly luisteren. Het is niet omdat ik vergeten te betalen heb en al 24 jaar klant ben dat ze naar mijn mama moeten bellen en dreigen de lijn op te zeggen. Hopelijk leest dit iemand die wel verstand heeft.....

0 pluimen
Henk
Veteraan verkenner

Ik betaal per DOMICILIERING dan ben je zeker niet te laat. En normaal sturen ze een herinnering als je te laat bent.

Gregory
Wijze
Wijze

Ik denk dat je het te persoonlijk en emotioneel opneemt

• Orange is geen bedrijf met een 20 of 30 klanten die ze elk persoonlijk kennen
  • Alle diensten worden voorafgaandelijk gefactureerd
    • Zo zijn ze zeker dat de diensten betaald zijn
    • Het gaat allemaal over kleine bedragen.  Rechtszaken ed kosten meer dan de factuur zelf
    • Het is heel moeilijk om je geld van particuliere klanten te krijgen
  • Daarom is er een  policy (beleid)
    • Diensten niet voorafgaandelijk betaald = geen dienst leveren
    • niks met aantal jaar klant te zien.  Voor iedereen hetzelfde, geen discriminatie
    • Er is geen dienst die zich daarmee bezig houdt.  Het is de computer.  Personeel  om dit te doen kost geld, dus zouden de abonnementen ook moeten verhogen
    • Het is geen bedreiging maar gewoon een verwittiging (door de computer)
  • Neem een domiciliëring als je het niet wil vergeten
patrick2
Wijze
Wijze

@Lasanjake 

Je gaat een sms of een email hebben gehad waarin staat dat je factuur online staat , ik krijg ook elke keer zo een sms en een email. 

Daarnaast kan je in de My Orange app ook nakijken of je ergens een openstaande factuur hebt , dus de communicatie is er zeker wel. 

Orange zal ook geen dreiging gedaan hebben maar ja als je te laat betaald dan gaan ze de gsm diensten als eerste afsluiten. 

Je kan betalen via de My Orange app , of het geen doen wat @Josette al heeft voorgesteld of een Orange shop binnen gaan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen