Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-05-25 03h42
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hierbij wil ik jullie feliciteren. Ik ben al meer dan 24 jaar klant bij jullie en mijn partner a, dochter en mijn mama eveneens. Door de gebrekkige communicatie van Orange ben ik vorige maand de rekening vergeten te betalen. Vervolgens werd mijn mama door jullie bedreigd dat je haar telefoonlijn ging afsluiten????? Welke toestanden zijn die???? Ben ik daarom al 24 jaar klant???? U kan mij misschien tickets voor Walibi opsturen want als dit jullie manier om thank you te zeggen heb ik er nog niet veel van gezien....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Lasanjake een goedemorgen,
vergeten te betalen, is niet door een gebrekkige communicatie, maar gewoon,
te laat betaald!
Orange dreigt niemand.
Wij zijn hier net zoals jij klant.
Je zal het toch met het nr 5000 moeten doen, of een berichtje via FB Messenger doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Ik ga verder naar Orange van Metal Molly luisteren. Het is niet omdat ik vergeten te betalen heb en al 24 jaar klant ben dat ze naar mijn mama moeten bellen en dreigen de lijn op te zeggen. Hopelijk leest dit iemand die wel verstand heeft.....
Ik betaal per DOMICILIERING dan ben je zeker niet te laat. En normaal sturen ze een herinnering als je te laat bent.
Ik denk dat je het te persoonlijk en emotioneel opneemt
Je gaat een sms of een email hebben gehad waarin staat dat je factuur online staat , ik krijg ook elke keer zo een sms en een email.
Daarnaast kan je in de My Orange app ook nakijken of je ergens een openstaande factuur hebt , dus de communicatie is er zeker wel.
Orange zal ook geen dreiging gedaan hebben maar ja als je te laat betaald dan gaan ze de gsm diensten als eerste afsluiten.
Je kan betalen via de My Orange app , of het geen doen wat @Josette al heeft voorgesteld of een Orange shop binnen gaan.